Nem csaka Tisza Lajos körút, hanem a Szilléri sugárúti csomópont felújítása is csúszik. Az építkezés nyáron álmatlan éjszakákat okozott a környékbeli lakosoknak, elméletileg novemberben megtörtént a műszaki zárás, ugyanakkor az átadás óta már többször is javításra szorult a járda.
Több hetes csúszással, végül novemberben átadták az utat.
Nem sokkal az átadást követően viszont néhány munkás csákánnyal felverte a frissen átadott járdát.
Olvasóink szerint kincset kerestek az úriemberek. A napokban ismételten feltúrták a járdát az említett csomópontban. A legérdekesebb az égészben, hogy maguk a munkások sem tudják, hogy ez miért volt szükséges. Sokan úgy közlekednek, mintha autót vezetnének – véli Majoros Gabriella gépjárművezető oktató a B-kategóriás jogosítvánnyal segédmotort vezetőkről.
1879-et írtak.„Március 11-én, kedden, mikor a kelő nap nyájasan bemosolygott az ablakokon, s a csendes időjárás tavaszi lehelete csapta meg az arcokat, mindenki azt hitte, megszabadultunk. Délben a »Hétválasztó« című vendéglőben azt mondá Kende Kanuth ebédlőtársai, Lukács és a vörös bort kedélyesen szopogató Herrich füle hallatára egy Budapestről jött mentőnek: – Önök akár hazamehetnek! Nem lesz itt már baj.”
Új tervpályázatot írt ki Szegeden az önkormányzat, annak ellenére, hogy a korábbi terveket Európa Nostra-díjjal jutalmazták. A tervek aztán fiókba kerültek, sőt, el is tűntek, legalábbis erről értesítették a Szegednek rangos elismerést hozó, országosan ismert tájépítő mérnököt –
. Trócsányi László igazságügyi miniszter úgy véli, a vidék népességmegtartó erejét erősíti, ha egy egyetem hallgatói színvonalas képzéseken folytathatják tanulmányaikat.
Ezért a Szegedi Tudományegyetem kiemelt szerepet kap a kormányzat felsőoktatási támogatásában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.