Gombamód szaporodnak az útburkolati jelek Szegeden

Cikkünk frissítése óta eltelt 6 hónap, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Az utóbbi évek tapasztalatai azt mondatják velünk, hogy a szegedi városvezetés a kerékpárutak megfelelő kialakításával hadilábon áll. Most egy újabb izgalmas fejezethez érkeztünk a témában, de még mielőtt rátérnénk, vessünk egy pillantást a közelmúlt eseményeire.

Néhány héttel ezelőtt a József Attila sugárúton egy Nagy Sándor alpolgármester által csak “orientációs felfestésnek” nevezett félmegoldás okozott konfliktust a biciklisek és a gyalogosok között. Mentségükre szóljon, hogy később korrigálták a hibát.

Nem sokkal később az Oskola utcán teraszozó vendégek közül többen is szóvá tették, hogy nagy sebességgel suhannak el mellettük a bicajosok, ugyanis a felújítás során kialakított kerékpársáv csupán pár centire van a teraszoktól. A lapunknak nyilatkozó vendégek szerint már csak idők kérdése, hogy mikor történik az első baleset.

Legutóbb pedig az generált hatalmas vitáka a szegediek körében, hogy az autós forgalommal szemben festették fel a Szűcs utcai kerékpársávot. Erről szóló cikkünket itt találja:

Ezúttal pár sarokkal arrébb, a Petőfi Sándor sugárút és a Batthyány utca kereszteződésében találkozhatunk egy szemet gyönyörködtető megoldással.

Az útkarbantartók biztosra mentek, ezért ugyanazt a jelet ugyanott többször is felfestették, hogy mindenki számára nyilvánvaló legyen, hol közlekedhetnek a bringások. Reméljük, ezek az útburkolati jelek tovább bírják majd, mint a frissen felfestett szegedi zebrák zöme.

Előző sztori

Brutális infláció: ennyivel ér kevesebbet a pénzünk

Következő sztori

Nem üzemelnek a szegedi megállók ledes kijelzőtáblái