Laikusként nem könnyű eligazodni az egyes vállalkozási formák és adózási lehetőségek között. Éppen ezért a kis cégek sikeres működéséhez is elengedhetetlen, hogy egy naprakész információkkal rendelkező, tapasztalt könyvelő segítsen a mindennapi ügymenet…
Még a héten benyújtja az Országgyűlés elé a pártok tiltott támogatásáról szóló javaslatát a nagyobbik kormánypárt annak érdekében, hogy a politikai tömörülések a reklámhordozókat csak piaci áron vehessék igénybe - közölte a…
A Nemzeti Múzeum plakátkiállítását őszig lehet megtekinteni a szegedi Móra Ferenc Múzeumban. Az intézmény igazgatóhelyettesével jártuk be a tárlatot, aki egy-egy anekdotát is elmesélt.…
Az emberek a termékmegjelenítések közül a virtuális reklámokat találják a legirritálóbbnak - ez az eredménye a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) Médiatanácsának megrendelésére készült kutatásnak.…
Milliókat ragaszt világszerte képernyők elé, döbbenetes pénzeket mozgat meg, mára pedig legalább olyan szerves része az amerikai kultúrának mint a Hálaadás vagy a Függetlenség napja.…
A helyi adókról szóló törvény módosításával 4-6 milliárd forinttal nőhet a reklámpiac adóterhe a reklámszövetség szerint.…
A reklámtevékenység tavalyi átfogó ellenőrzése során a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) 2039 reklámot vizsgált meg, ezek 13 százalékánál, 269 esetben állapítottak meg jogsértést - közölte az NFH kedden az MTI-vel.…
A kis- és középvállalkozások (kkv) marketingje olyan piaci rés, amellyel a nagyobb ügynökségek nem szívesen foglalkoznak - mondta Szaladják Linda, az iData Kft. marketing vezetője szombaton az M1 aktuális csatornán.…
A kelet-közép-európai régió reklámipari helyzetét áttekintő kiadványt jelentetett meg a Café Communications - közölte a kommunikációs szolgáltató az MTI-vel.…
A két nagy országos kereskedelmi televízió nézőinek óránként átlagosan nyolc márkanév vált beazonosíthatóvá a műsorokból 2015 első félévében; az RTL Klubnál 8,5, a TV2-nél 7,4 volt ez a szám - áll a…