Laikusként nem könnyű eligazodni az egyes vállalkozási formák és adózási lehetőségek között. Éppen ezért a kis cégek sikeres működéséhez is elengedhetetlen, hogy egy naprakész információkkal rendelkező, tapasztalt könyvelő segítsen a mindennapi ügymenet átlátásában és az aktuális jogszabályok betartásában. Az internetszolgáltató kiválasztásakor is érdemes hozzáértő partnert találni, hiszen az üzletben, – és adóbevalláskor – is sok múlik a megbízhatóságon. A kisvállalatok vezetőinek többsége egyetért azzal az állítással, hogy a korszerű távközlési szolgáltatások alkalmazása hozzájárul a vállalkozás gazdaságos és sikeres működéséhez – derült ki az Invitel és a BellResearch 2016-os közös, kisvállalati vezetőket megszólító felméréséből.
Tavaly ősszel elkészítette közös kutatását az Invitel és a BellResearch, hogy feltérképezzék az Invitel szolgáltatási területén található kisvállalatok napi működését, és a digitális fejlődésükkel kapcsolatos törekvéseket, lehetőségeket. Az Invitel hisz abban, hogy a kisvállalkozások tevékenysége hatással van az egész ország fejlődésére, éppen ezért arra törekszik, hogy megismerje a kisvállalatok igényeit, és ezeknek megfelelően alakítsa, illetve fejlessze tovább telekommunikációs szolgáltatásait.
Az Invitel és a BellResearch kutatása szerint a vizsgált hazai kisvállalatok 82%-a használ „vezetékes” internetet a napi üzletvitel, ügymenet támogatására. Ennek kapcsán kiemelt fontosságúnak tartják a megbízható szolgáltató kiválasztását, amely biztos alapokra épülő céges hátteret nyújt számukra és lehetővé teszi, hogy az internetszolgáltatással kapcsolatos problémák megoldása helyett az üzlet működtetésével foglalkozhassanak. „Évente több felmérést készítünk, és azt látjuk, hogy a stabil céges internet ma már nélkülözhetetlen a napi munkafolyamatokhoz, mivel e köré épül szinte minden más szolgáltatás. Mivel a vállalkozások alapvetően különböznek egymástól, ez igaz az elvárásaikra is. Más szolgáltatásra van szüksége például egy olyan vállalkozónak, aki otthonosan mozog a közösségi média oldalakon és másra annak, aki először készül megjelenni az interneten. Éppen ezért törekszünk arra, hogy szolgáltatásainkat mindig az aktuális igényekre hangoljuk, ezzel is támogatva ügyfeleinket a sikerhez vezető úton” – összegezte
Iski István
, az Invitel lakossági és kisvállalati marketingigazgatója.
A korábbi évekhez hasonlóan az Invitel most is főként kutatási eredményeire és ügyfelei igényeire építve fejlesztette tovább Profi portfólióját, amelynek kialakításakor a szolgáltatáskínálat bővítése mellett az is fontos szempont volt, hogy hasznos kiegészítőkkel is támogassák a vállalkozások munkáját. Az egyes szolgáltatások teljes mértékben kombinálhatók, a kisvállalatok profiljuktól és igényeiktől függően maguk tudják kiválasztani azokat az elemeket és kiegészítő funkciókat, amelyekre leginkább szükségük van. A Profi csomag vezetékes szolgáltatásai közül minél többfajtát rendelnek meg egyidejűleg, annál nagyobb kedvezményben részesülhetnek a vállalkozások, így akár 30 százalékos kedvezményt is elérhetnek.
•
gyorsított hibaelhárítási szolgáltatás:
megrendelésével, probléma esetén elsőbbségi hibakezeléssel helyreállítják a szolgáltatás működését •
informatikai támogatás szolgáltatás:
igénybe vételével a kisvállalati ügyfelek telefonos vagy távsegítséget kaphatnak például az e-mailezés beállításához, a router-modem Wi-Fi beállításokhoz, operációs rendszerekkel összefüggő feladatokhoz, sőt még FTP tárhely használatához szükséges telepítésekhez is További információ:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.