A szegedi BYD és Debrecen írja át a magyar ipar jövőjét
A két gyár hosszú távon akár 3 százalékos GDP-növekedést is hozhat. Szeged és Debrecen gazdasága kilőhet.
A két gyár hosszú távon akár 3 százalékos GDP-növekedést is hozhat. Szeged és Debrecen gazdasága kilőhet.
A béke hozhatja el a gazdasági fordulatot. A miniszterelnök szerint a háború első három éve 9100 milliárd forint veszteséget okozott.
A Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter a tihanyi Tranzit fesztiválon tartott előadásában értékelte a magyar gazdaság jelenlegi helyzetét. Rogán Antal szót ejtett az Otthon start programról, a családtámogatásokról, valamint a Tisza Párt adóterveiről is.
A kormányfő legújabb videójában kijelentette: a jelenlegi magyar gazdasági modell válságálló, és ha megmarad a szerkezete, a háború lezárulta után óriási lendülettel indulhat meg a növekedés.
Raskó György jónak nevezte, ha több tízezer magyar gazda tönkremegy.
A következő évek kulcskérdése, hogy Magyarország ne csak megtartsa, hanem bővítse űrtevékenységhez szükséges tudásbázisát.
Áprilisban 6,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, a kormány tovább küzd az indokolatlan áremelések ellen.
Kínai előretörés a magyar közlekedésben: nemcsak Szegeden épül gigagyár, de Kaposváron is BYD villanybuszok váltják le a régieket.
A BYD globális stratégiája árháborút hoz az autópiacon, Szegeden pedig már épül a válasz: Európa legújabb EV-központja, a kínai óriás zászlóshajója.
Hatalmas ütemben halad a kínai óriás beruházása, a tervezettek szerint indulhat a termelés Szeged mellett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.