Közélet

Fogadóórákkal várja a szegedi bérlőket az IKV új vezérigazgatója

Fogadóórákkal várja a szegedi bérlőket az IKV új vezérigazgatója

2012. április 26., csütörtök
Fogadóórákkal várja a szegedi bérlőket az IKV új vezérigazgatója

Nagy Ferenc nyitott rá, hogy személyesen nyújtson segítséget azoknak a lakossági bérlőknek, akiknek bármiféle panaszuk, észrevételük lenne.

A szegedi IKV Zrt. új vezérigazgatója ígéretéhez híven meghirdeti fogadóóráit.

Nagy Ferenc

május végétől várja a lakossági bérlőket az IKV székházában, ahol személyes találkozás során mondhatják el panaszaikat, észrevételeiket, s kérhetnek segítséget közvetlenül. „A napi munkájukban kollégáim jól végzik feladataikat, ám fontosnak tartom mind magam, mind bérlőink számára a közvetlen kapcsolatot is. A számos kérdés közül az egyik legfontosabb a lakossági bérlők helyzete, hiszen lakni kell valahol. Az általános problémák feltárásán túl szükségesnek tartom felmérni a valóban bajban levők helyzetét, s az információk birtokában olyan intézkedési tervet kidolgozni, amely képes kezelni az egyedi eseteket is. Nagyon fontos a tartozás nagysága, finanszírozhatósága, illetve ha eljutunk odáig, annak behajthatósága. Mindenképpen szorosabb együttműködést tervezünk a város szociális irodájával, hiszen az információcsere kölcsönösen megkönnyítheti a munkát” – fejtette ki portálunknak. Mint megtudtuk: terveik között szerepel egy úgynevezett „gyors reagálású” csoport felállítása, amely – ingatlanos szakemberrel és jogásszal – kiemelten és hatékonyan képes foglalkozni a lakásbérlői ügyekkel.

Nagy Ferenc szerint elkerülhetetlen a bérlői konstrukciók hosszú távú módosítása, megnyugtató megoldást kell keresni a vegyes tulajdonú társasházakra, meg kell könnyíteni, illetve gyorsítani az ingatlanok cseréjét. A válság ugyanis még inkább felszínre hozta azt a hosszú ideje ismert problémát, miszerint sokan élnek szükségletüknél jóval nagyobb lakásban, és nehezen birkóznak meg a lakbérrel és az egyéb rezsivel. „A lakossági fogadóórákra többféleképpen lehet jelentkezni, például a házkezelőktől kapott – kért – adatlapok segítségével, illetve annak kitöltésével és a lépcsőházakban kihelyezett postaládákba dobásával. A név, cím, probléma, témakör, időpont ismeretében meg fogjuk találni a lehetőséget a személyes találkozásra. Portálunkon, az ikv.hu oldalon külön e-mail címet hozunk létre a jelentkezésre, de ügyfélszolgálatunkon ugyanez személyesen is elintézhető. Bármilyen csatornán is fut be a jelentkezés, azokat érdemben átnézzük, és vissza is igazoljuk” – ígéri a vezérigazgató. Hozzátette: tökéletesen ismerik és átérzik az üzleti bérlők problémáit, válságérzékenységét is, s az általános megoldás körvonalazásán túl már megkezdődtek velük az egyéni egyeztetések is. „Senkinek sem érdeke az üres belváros, ha a megszépült homlokzatok mögött kiadatlan üzletek porosodnak” – ahogy Nagy Ferenc fogalmaz.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.