Erre nincs kapacitás: marad az embertelen hőség a szegedi tömegközlekedésben
Javulásra ne számítsunk. A szegediek kénytelenek lesznek hozzászokni a körülményekhez.
Javulásra ne számítsunk. A szegediek kénytelenek lesznek hozzászokni a körülményekhez.
Teljes a káosz Szegeden: villamospótlás és buszterelések nehezítik a közlekedést, az utasok szerint a tájékoztatás hiányos és zavaros.
Szeged ismét használt járművekkel bővíti flottáját. A trolibusz beszerzés komoly kérdéseket vet fel a hosszú távú fenntarthatósággal kapcsolatban.
Fekete Márton szerint elfogadhatatlan, ami Szegeden történik. Pedig az országban itt az egyik legdrágább a tömegközlekedés.
Kínai előretörés a magyar közlekedésben: nemcsak Szegeden épül gigagyár, de Kaposváron is BYD villanybuszok váltják le a régieket.
Helyenként rá sem ismerni a városra.
A három buszra nem több, mint 3-4 utas jutott
Ezáltal jobban észrevehetők lesznek, csökkenhet a balesetek száma
Négy évig nem hiányzott senkinek, nem véletlen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.