Átadták az Év Terméke elismeréseket kedden, a magyar fogyasztók 23 kategóriában értékelték a termékeket, és először díjaztak háztartási gép kategóriában - közölte a versenyt szervező Product of the Year Kft. kedden az…
Már a magyar lakosság 51 százaléka internetezik mobileszközén keresztül, a tavalyi 39 százalékkal szemben.…
Főleg a nők és a fiatalok látogatják a plázákat Magyarországon - a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb összegzése szerint.…
Minden negyedik magyarnak van hitele, ugyanakkor a banki megtakarítás lehetőségével a lakosságnak csupán 11 százaléka élt tavaly Magyarországon - állapította meg a GfK Hungária Piackutató Intézet felmérésében.…
A legfiatalabb korosztályok mintegy tizede szándékozik két éven belül életbiztosítást kötni az öngondoskodás jegyében - derül ki a GfK Hungária vizsgálatából.…
A magyar háztartások ötödének egyáltalán nincs megtakarítása, negyedüknek egymillió forint alatti, 23,5 százalékuknak 1 és 4 millió forint közötti a megtakarítása.…
Közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs, friss áru vásárlásakor pedig fontos a fogyasztóknak, hogy magyar eredetű terméket vásároljanak.…
Elavult irodagépeket használnak a vállalkozások: a megkérdezettek 85 százaléka addig használja azokat, amíg működnek, még akkor is, ha az esetleg lassítja a munkafolyamatokat. Csupán a cégek egyharmada szerez be új irodai eszközöket,…
A szeszesitalok forgalmának mintegy negyede származik borértékesítésből, és bár a vásárlói kör az utóbbi két évben tizedével zsugorodott, a fogyasztó háztartások által már jellemzően havonta vásárolt mennyiség nőtt a GfK Hungária háztartások…
A GfK Hungária Piackutató Intézet szerint akár négyszeresére nőhet a tanszerek forgalma augusztusban az idén iskolába lépő tanulók számának emelkedése miatt.…