Bulvár

Főleg a nők és a fiatalok látogatják a plázákat Magyarországon

Főleg a nők és a fiatalok látogatják a plázákat Magyarországon

2014. április 29., kedd
Főleg a nők és a fiatalok látogatják a plázákat Magyarországon
plaza

Főleg a nők és a fiatalok látogatják a plázákat Magyarországon - a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb összegzése szerint.

A GfK kedden közzétett vizsgálatainak adatai alapján a bevásárlóközpont látogatóinak 80 százaléka visszatérő, rendszeres ügyfél. A vásárlók 57 százaléka nő, míg 43 százalékuk férfi, és fele részben a 29 évesnél fiatalabb korosztályból kerülnek ki. A 30 és 49 év közöttiek a plázalátogatók 31 százalékát adják, míg az ötven év felettiek a fennmaradó 19 százalékot. Vásárolni háromból két látogató szokott, átlagosan 7300 forintért. "Egyértelmű összefüggés van a kellemes környezet és az ott-tartózkodás hossza között. Ahol jól érzik magukat a vásárlók, ott tovább maradnak. Azok a bevásárlóközpontok, amelyek külön figyelmet fordítanak erre, akár másfélórás látogatásra is számíthatnak, szemben az átlagos egy órával" - idézte az összegzést a kutatási tapasztalatokról Dörnyei Otília, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.