Átadták az Év Terméke elismeréseket kedden, a magyar fogyasztók 23 kategóriában értékelték a termékeket, és először díjaztak háztartási gép kategóriában - közölte a versenyt szervező Product of the Year Kft. kedden az MTI-vel.
A díjazott termékeket a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként. A Product of the Year, vagyis az Év Terméke Díj világszerte ismert innovációs termékdíjazási rendszer. A termékminősítési programba a gyártók és forgalmazók jelölhetik termékeiket és szolgáltatásaikat. A díjra azokat a háztartási cikkeket, élelmiszeripari és testápolással kapcsolatos termékeket, vény nélküli gyógyszereket, valamint szolgáltatásokat lehetett nevezni, melyek az újszerűséget és az innovatív megoldásokat képviselik - legyen szó akár csomagolásról, hatóanyagról, kiszerelésről. A GfK Hungária külön felmérésben vizsgálta a korábban díjazott termékek forgalmának alakulását. A felmérés kimutatta, hogy azok a nyertesek, akik tudatosan gondozták márkájukat, egyértelmű forgalomnövekedést értek el a logó használatának segítségével. A GfK Hungária Piackutató Háztartáspanel felmérés eredménye szerint az Év Terméke Díj nyertesei közül a két legaktívabb márka értékesítési volumene átlagosan 20-30 százalékkal, vásárlói hatóköre átlagosan 10 százalék feletti mértékben nőtt. Az Év Terméke Díj 2016-ot elnyert termékek palettáján található bőrápolási cikktől kezdve energiaitalon és étrendkiegészítőn, favédő lazúron és fagyasztott élelmiszeren keresztül, sajt és talpbetét is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.