Ezek a vidékiek, azaz mi, pedig keressük a beígért anyagokat, de semmi olyat nem találunk, amit másutt ne lelhetnénk fel. Szóval ahelyett, hogy a ablakot nyitott volna a világra, a MeH egy vakablak mögé bújik, és onnan próbálja tagadni az értelmetlen, megmagyarázhatatlan, haveri zsebekbe juttatott közadakozás tényét.
Hogy nem sül le a képükről bőr! A potom kétszázmillió forint összköltségű kormányszóvivői portál életrehívását és létjogosultságát azzal indokolják a kormányszóvivők, hogy így a fontos kormányzati információkat közelebb tudják hozni a vidéki újságírókhoz. Ezek a vidékiek, azaz mi, pedig keressük a beígért anyagokat, de semmi olyat nem találunk, amit másutt ne lelhetnénk fel. Szóval ahelyett, hogy a ablakot nyitott volna a világra, a MeH egy vakablak mögé bújik, és onnan próbálja tagadni az értelmetlen, megmagyarázhatatlan, haveri zsebekbe juttatott közadakozás tényét. Ne feledjük, a szintúgy közpénzből fenntartott Magyar Távirati Iroda mindig ott van a szóvivői tájékoztatókon, hisz ez a dolga - a köz szolgálata -, a vidéki sajtóorgánumok kiszolgálása. (Igaz, ezért szerkesztőségünknek is fizetnie kell, de a pénzért cserébe híreket kapunk, míg a
látogatása nem kerül egy árva petákba, ott azonban nem is találunk egyedi, érdemi információt.) Ebben a sehogyan nem magyarázható kétszázmilliós síbolásban benne van mindaz a cinizmus, mellyel Gyurcsány és csapata naponta átvág minket a palánkon. A "portál" galériája üres, a videók helyén nem találni semmit, nem véletlen, hogy a hivatkozott oldal ingyen létrehozott
paródiája egy nap alatt elkészült
! Érdekes hogy egy kimondottan szellemes módon,
parlamenti tudósításokat is közvetítő blog
mindazt megvalósítani képes néhány százezerből, amit a kormányszóvivői portálnak tudnia kéne. Átlátszó pénzmosásról van itt szó. Mi sem bizonyítja jobban ezt, mint az ebből kilencmilliónyit szakító Honti Pál nevének és cégének, a Digital Natives Kft.-nek ismételt felbukkanása. Honti Pál neve nem ismeretlen a szegediek előtt. Szegediként került a rendszerváltást követő eredeti tőkefelhalmozás strómanjai közé, egyre gyakrabban járt a fővárosba, majd végül ott ragadt gyakran váltogatva pozícióit Gyurcsány környezetében. Honti korábban négy Gyurcsány-érdekeltségben is megfordult: az Altusnak igazgatósági és felügyelőbizottsági tagja, az Agóra Marketing Kft.-nek és a Partagas Management Kft.-nek ügyvezetője, továbbá az akkor még Gyurcsányhoz kapcsolható Perfekt Rt.-nek marketingigazgatója volt. Honti két cége rendszeresen sokmilliós állami megbízásokhoz jut. Emellett Honti a Gyurcsány által a baloldal megújítására összegründolt, jelenleg szétesőben lévő,
a Gyurcsány-blognak tárhelyet biztosító
"Amőba" nevű szervezetben is szerepet vállal mint kuratóriumi tag... Pedig a portálépítő tevékenység, mint mondom, akár társadalmi munkában is bevállalható lett volna néhány lelkes, jó szándékú baloldali amatőr bevonásával. Utóbbiakból, mint az ábra is mutatja a MeH közelében, egyre kevesebb van, Honti Pálokból meg egyre több!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.