
Indul a nyár utolsó bulija. Készülj fel, mert a SZIN idén is nagyot szól.
Kint jártunk az épülő Coca-Cola SZIN fesztivál helyszínén, ahol Botka László, Szeged polgármestere rövid tájékoztató után körbevezette a sajtó munkatársait. A SZIN nem csupán egy hagyományos nyárzáró rendezvény, a 2003-as újraindulása óta Magyarország második legnagyobb ifjúsági fesztiváljává nőtte ki magát – mondta a polgármester.
A fesztiválon belül idén 14 helyszínen, több mint 200 előadó kapott lehetőséget fellépésre, és a zökkenőmentes lebonyolításon közel 1500 ember dolgozik. A rendezvény ideje alatt a helyi tömegközlekedés sűrített járatokkal üzemel.
A SZIN az Ifjúsági Ház Rendezvényközpont, egy önkormányzati cég tulajdonában van, ami a forrást biztosítja.
A fesztivál idei költségvetése 1,2 milliárd forint, melynek legnagyobb részét, több mint 800 millió forintot, a jegybevételek teszik ki. A fennmaradó részt szponzorok és a kitelepülő vendéglátósok finanszírozzák.
A tavalyi évben a fesztivál 150 millió forintos nyereséggel zárt, amit az Ifjúsági Ház nagyrészt a Partfürdő fejlesztésére fordított.
A fesztivál nemcsak a zenei élményre fókuszál. Idén a tavalyi évhez hasonlóan a BYD is jelen lesz, nem csupán kiállítási céllal, hanem a fiatalokat a nyitott álláslehetőségekről is tájékoztatják. Ez a kezdeményezés hidat épít a szórakozás és a karrierlehetőségek között.
A látogatók kényelmét szolgálja az is, hogy az egész fesztiválterületen egyetlen karszalag használható, amelyhez különböző szolgáltatások, mint a kemping vagy az exkluzív mosdók, is hozzá vannak rendelve.
Végezetül visszatér a népszerű Silent Disco is, ahol a bulizók fejhallgatóval hallgathatnak zenét, három különböző hangsáv közül választhatnak, mindez azért, hogy a némiképp csökkentsék a hangzavart a rendezvény ideje alatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.