A szegedi városvezetés újraértelmezte a zöld várospolitikát
Ismét "minőségi" munkát végzett az önkormányzat. A frissen felújított út hibáira a szegediek hívták fel a figyelmet.
Egy hónapos választási aszfaltból már nő a fű a Gedói iskolánál
- hívta fel a figyelmet az egyik helyi lakos. Egy hónap alatt olyannyira kirepedezett már a frissen burkolt út, hogy a gaz is utat tört magán azon keresztül.
A szegedi városvezetés egy újabb "minőségi" munkáját láthatjuk. De hát a kampány mindent megér, az ő szemszögükből legalábbis. Az már nem számít, hogy záros határidőn belül járhatatlan lesz az út a szegediek számára. Majd 5 év múlva ismét foglalkoznak vele.
A szegedi utak minősége kritikán aluli, ezt akár az autósok, akár a kerékpárral közlekedők, de talán még a gyalogosok is megerősíthetik. Ezt már a szegedi városvezetés is kellemetlennek érezhette, látványos útfelújításba kezdtek a tavasz folyamán, leplezve ezzel ötéves, de bizonyos esetekben évtizedes semmittevésüket.
Erre már két polgármesterjelölt is felhívta a figyelmet: Fülöp László, a Fidesz és a KDNP jelöltje, valamint Joób Márton, független jelölt is szót emelt a városháza, Botka László irányába.
Joób Márton nyílt levelet írt az ügyben Botka Lászlónak. Azt írtam hogy a szegedieknek nem kis bosszúságot okoz, hogy Szeged útjai tele vannak mély kátyúkkal.
Nem normális az, hogy hónapokat sőt éveket kelljen várni arra, hogy ezek a balesetveszélyes hatalmas kráterek betemetésre kerüljenek. Arról nem is beszélve, hogy sok helyen az út széle is letöredezik, így nem csak az út közepén, hanem sok esetben az út szélén is megjelennek a mély gödrök.
Na végre! Csak meglett az a pénz a kampányidőszakra, amit eddig mindig hiányolt a városvezetés a kormánytól a városfejlesztési kérdések tekintetében
- hívta fel a figyelmet korábban Fülöp László, aki akkor hozzátette, hogy "megvan és eddig is megvolt, csak hát a felhasználás idejét kellett öncélúan kiválasztani."
A polgármesterjelölt úgy látja, hogy a városfejlesztési és építési tervek egyik biztos pontja a kampányidőszak. Hozzátette: a másik pedig, hogy a választók hosszútávú memóriáját mintha figyelembe se vennék.
"Vegyük le a rózsaszín szemüveget és gondoljuk át!"
- hívta fel a figyelmet.
A kampányutak is a következő időszak lomha fejlődéséhez vezetnek
- fogalmazott Fülöp László.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.