Bulvár

Vodafone: a közösségi média és online megoldások súlya nő a mobilforgalomban

Vodafone: a közösségi média és online megoldások súlya nő a mobilforgalomban

2015. január 5., hétfő
Vodafone: a közösségi média és online megoldások súlya nő a mobilforgalomban
sms_telefon_mobil

A Vodafone ügyfelei által generált adatforgalom december 31-én és január 1-jén mintegy 60 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit és 130 százalékkal a 2012-es szintet, a karácsony három napjában mért mobilinternet-forgalom pedig 50 százalékkal volt magasabb az előző évinél. A társaság szerint mindez jelzi a közösségi média és online megoldások növekvő súlyát.

Miközben drasztikusan növekvő adatforgalmat tapasztalt a Vodafone Magyarország a karácsonyi és a szilveszteri ünnepek alatt, s nőtt a hangforgalom és az elküldött multimédiás üzenetek száma is az előző évekhez képest, addig az SMS-ek forgalma visszaesett - közölte a mobilszolgáltató hétfőn az MTI-vel. Az SMS-ek forgalma csökkenő tendenciát mutat: 2014 karácsonyán 7 millió SMS-t küldtek az ügyfelek, 3 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. A szöveges üzenetben küldött újévi jókívánságok száma 7,7 millió volt, az előző évhez képest 4 százalékkal, két év alatt pedig 7 százalékkal csökkent. Nőtt viszont az ünnepek alatt a hangforgalom és a multimédiás üzenetek (MMS) száma, ami a szolgáltató szerint az egyre népszerűbb korlátlan csomagoknak köszönhető. A hangforgalom 2014/2015 fordulóján közel 10 százalékkal haladta meg az előző évit és 24 százalékkal a két évvel korábbit, míg a szilveszter és újév napján MMS-ben küldött üdvözletek száma egy év alatt 7, két év alatt pedig 14 százalékkal nőtt. Karácsonykor a hanghívások esetében több mint 8 százalékos növekedést mért a Vodafone 2013-hoz képest, míg az MMS-ek száma 1 százalékkal nőtt.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.