Ádám Martin népszerűbb volt, mint Lionel Messi


A magyar válogatott támadó tartolt a közösségi médiában.

Amikor elkezdődött az Európa-bajnokság, Ádám Martinnak 29 ezer követője volt az Instagramon, és ez a szám kevesebb mint két hét alatt 64 ezerre nőtt. Azzal, hogy több mint a duplájára nőtt követőinek száma, a legnagyobb mértékű ugrást mutatta be a mieink közül az Európa-bajnokság alatt, ám a teljes tornát nézve is az élcsoportba tartozhat.
Menedzserétől, a YUNiK Management ügyvezetőjétől, Papp Gábortól a Nemzeti Sport tudta meg, hogy
érdekes módon az Eb alatt rengeteg amerikai és dél-amerikai felhasználó követte be a csatár profilját, de afrikai követői is vannak, és klubja, a dél-koreai Ulszan szurkolói miatt Ázsiában sem ismeretlen, tehát már kisebbfajta világhírnévnek örvend.
A játékosügynök elárulta, hogy
Ha megkérdezik, mit csinált a legutóbbi Eb-n, akkor gondolkodás nélkül rávágja, hogy a családjával nézte a meccseket és sörözött. Ha a mémekről kérdezik, akkor azt mondja, hogy jót nevet rajtuk. Helyette én árulom el, hogy az összes GPS-adata és fizikai tesztje azt mutatja: élete legjobb erőnléti állapotának örvend jelenleg. Ezért rengeteget dolgozik az elmúlt néhány évben, de ő nem az a hivalkodó típus. Talán az őszintesége miatt ilyen népszerű a szurkolók körében. Illetve igazi karakter, méghozzá az abszolút szerethető fajta.
Az Eb második napján a Transfermarkt piaci portálon például az ő nevére kerestek rá a legtöbben, Lionel Messit és Cristiano Ronaldót is megelőzte.
Ádám Martin az Eb előtt szponzorációs szerződést kötött az Adidaszal, és Adidas az Eb alatt közölt róla egy egyszerű videót a TikTok-csatornáján, amelyen Ádám Martin, csak kisétál a válogatott öltözőjéből.
Ezt a videót az emberek megjelenését bemutató, új aura Tiktok-trendbe ágyazva mutatta be a, kimondottan a csatár népszerűségét meglovagolva, és három nap alatt 6.3 millióan tekintették meg a felvételt.
A napokban felvetődött, hogy elkezdenek dolgozni Ádám Martin TikTok-csatornáján is.
A teljes cikk itt olvasható el.