A hét elején megírtuk, hogy a gyálarétiek szerint reggelente meg lehet sülni a 74-es buszon, mert a járatokon nem üzemel a klíma. A cikkünk alatti kommentmezőben többen is jelezték, hogy a helyijáratos buszokon, sőt még a trolikon is gyakran előfordul, hogy nem kapcsolják be a légkondicionálót.
„A legtöbb szegedi tömegközlekedési járaton, még ha van is klíma, akkor sem mindig üzemel. Ez alól nem kivétel sem a troli, sem a busz. A leggyakrabban a 7-es, a 9-es, a 19-es, a 90-es, és a 90F-es járatokon tapasztaltam ezt a problémát. Tudom, hogy már unalmas, de azért elgondolkodtató, hogy 7 ezer forintba kerül egy felnőtt havi bérlet, így éves szinten 84 ezret költök a tömegközlekedésre, ezért a borsos összegért elvárható lenne az emberi színvonalú szolgáltatás” – fejtette ki álláspontját Katalin. Nem ő volt az egyetlen hozzászóló, aki drágállotta a bérletek árát, többen is megemlítették, hogy ár-érték arányban nem kifizetődő a szegedi tömegközlekedés.
Egy másik hozzászóló viccesen megjegyezte, hogy eközben a városházán minden bizonnyal hibátlanul működnek a légkondicionálók. (Kiemelt képünk illusztráció)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.