Több közlekedési fórumon is azt lehet olvasni, hogy a szegedi önkormányzat egyre kevésbé hajlandó megfizetni a csuklós buszok üzemeltetését – írja a szegeder.hu.
, hogy 2019-ben 24 darab Ikarus busztól megválik a DAKK, ezzel a lépéssel pedig közel 5%-kal csökken Szeged helyijáratos buszainak kapacitása. A
szerkesztősége ezen felbuzdulva, szerette volna megtudni a DAKK Zrt.-től, hogy a szegedi önkormányzat rendelte-e el a leépítést, valamint arra is kíváncsiak voltak, hogy a közlekedési társaság nem tart-e attól, hogy ettől a lépéstől továbbcsökken az utasok száma. „Társaságunk a közszolgáltatási szerződésben előírt műszaki és kapacitás paramétereknek megfelelően látja el feladatát. A mostani járműállomány fejlesztéssel 24 db korszerű környezetbarát, alacsonypadlós, utastéri légkondicionáló berendezéssel ellátott autóbusz áll forgalomba, aminek eredményeként jelentősen javul Szegeden a helyi autóbusz-közlekedési szolgáltatás színvonala.” – válaszolta a közlekedési társaság a hírportálnak.
Szembetűnő, hogy a szegeder azon kérdésre, hogy a városvezetés rendelte-e el a buszágazat leépítését, egyáltalán nem reagált a DAKK.
A cikk végén megemlítik, hogy több közlekedési fórumon azt lehet olvasni, hogy
a szegedi önkormányzat egyre kevésbé hajlandó megfizetni a csuklós buszok üzemeltetését,
és hogy amíg pár évvel ezelőtt még bőven akadtak olyan viszonylatok, ahol csúcsidőben csak csuklós buszok közlekedtek, mára ezeknek a száma drasztikusan lecsökkent, pedig az utasszámban nem történt jelentős változás. További részletek
olvashatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.