Korábbi cikkünk megjelenése után a Dél-alföldi Közlekedési Központ Zrt. (DAKK) válaszolt a kérdéseinkre, de csak azokra, amikre úgy érezték, hogy kényelmes felelniük.
Az
, hogy a DAKK egyik sofőrje az út szélén hagyott egy 12 éves fiút, mert annál volt egy gördeszka. Bár a fiú rendszeresen azzal utazott, amivel senkinek semmi baja nem volt, a sofőr valamiért meggondolta magát, és nem engedte a gyereket felszállni a buszra. A fiú nővére a Facebookon szegezte kérdéseit az ismeretlen sofőrnek, amire persze választ nem kapott, de a közlekedési cég több utasa is beszámolt a poszt alatt a saját negatív tapasztalatairól. Mi azt szerettük volna megtudni a DAKK-tól, hogy a jelenlegi szabályaik szerint lehet-e gördeszkával a hónunk alatt buszozni, érkezett-e hozzájuk panasz az ügy kapcsán, és végül, de nem utolsó sorban, hogyha a fiút érte volna valamilyen baleset, amíg egy olyan buszra vár, ami fel is veszi, akkor ki lett volna a felelős. Ők azonban ezek közül csak egyetlen kérdésünkre válaszoltak, mégpedig a következőt.
„Az esettel kapcsolatban nem érkezett panasz a DAKK Zrt.-hez. Az ügyet a rendelkezésre álló információk alapján vizsgáljuk”
– írta a DAKK Zrt. vezérigazgatósága. Tehát a távolsági járatokkal foglalkozó cég tagadja, hogy panasz érkezett volna hozzájuk, miközben az út szélén hagyott fiú nővére tisztán leírta a posztjában, hogy édesanyja bement a céghez, hogy kérdőre vonja őket.
„Persze amikor anyukám elment a DAKK-hoz, megkérdezte, mikor ér be a busz, akkor a táblád már le volt cserélve és már úton voltál Ásotthalomra, állítólag”
– fogalmazott az ügyben érintett fiú testvére. Amint többet tudunk meg, folytatjuk cikkünket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.