Hatalmas az érdeklődés a MÁV+ applikáció iránt

Az alkalmazás hozzájárul az utazási élmény javításához.

A hatalmas érdeklődésnek köszönhetően mintegy két óra alatt elfogytak a MÁV+ applikáció tesztelő helyei. Az új alkalmazás tesztelése 1500 felhasználóval indult el. Az applikációt a gyorsabb utazástervezés és jegyvásárlás érdekében hozták létre.

Az Építési és Közlekedési Minisztérium még januárban 10 vállalást tett közzé. Az egyik ilyen vállalás az volt, hogy a több mint hatéves MÁV mobilapplikációt fokozatosan egy új alkalmazás váltsa fel, amely a MÁV+ néven indult el. Az utasoknak áprilistól lesz elérhető az új applikáció, és a MÁV + alkalmazást mától 1500 tesztelő töltheti le az App Store-ban és a Google Play-ben.
Az 1500 tesztelő egy része a korábbi MÁV-alkalmazás aktív felhasználói közül kerül ki, őket a véletlenszerűen választotta ki és hívta tesztelésre a rendszer.
Az új applikáció az év során éri majd el a teljes funkcionalitást, a tesztelés során és az áprilisi premier után először a leggyakrabban igénybe vett funkciók lesznek elérhetőek a felhasználók számára. Ameddig nem lehet elérni a teljes funkcionalitást, addig a régi MÁV alkalmazást is lehet használni, így az utasoknak sem kell lemondaniuk a megszokott funkciókról.
A MÁV+ applikációt hétről-hétre és hónapról-hónapra fogják bővíteni a következő egy évben. A cél az említett funkciók tökéletesítése, ezért építenek az utasok, felhasználók visszajelzéseire is. Már csak azért is megéri használni az új alkalmazást, hogy a késésbiztosítás esetében történő visszatérítést a leggyorsabb és legkényelmesebb módon tudják megigényelni. A kárpótlás csak abban az esetben jár, ha valaki 20 percnél nagyobb késést szenvedett el.