Az élelmiszerrel foglalkozó, több mint 50 fős cégeknek május elseje óta kötelező digitálisan vezetniük az önellenőrzési dokumentumokat és a HACCP naplókat.
A közétkeztetőket, kis büféket, élelmiszerboltokat, éttermeket is érintő változás jelentős előrelépést jelentett a mindennapokban, hiszen addig kockás füzetekben és lefűzős mappákban tárolt iratokat kellett keresgélni, amikor ellenőrzést kaptak. A piacon több cég is megjelent olyan alkalmazásokkal, amelyek ezt a digitalizációt szolgálják, közülük az egyik piacvezető egy szegedi vállalkozás, amely saját felületet programozott.
Mostanra mintegy 1500 felhasználója van a HODOR-nak, többek között az összes hazai Coop bolt és a NAV is velük szerződött, de a szegedi programot használják például a Hagymatikumban is.
Bővebben ITT olvashatnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.