Egyetem

Növelte hatékonyságát a Hallgatói Szolgáltató Iroda + FOTÓK

Növelte hatékonyságát a Hallgatói Szolgáltató Iroda + FOTÓK

2011. szeptember 8., csütörtök
Növelte hatékonyságát a Hallgatói Szolgáltató Iroda + FOTÓK
Becsengettek, avagy inkább folyik a beiratkozás a Szegedi Tudományegyetemen is, Szegedet ellepték a hallgatók, a József Attila Tanulmányi és Információs Központba több százan térnek be napokba bérleteikért. A hosszas sorban állás azonban a múlté. A Hallgatói Szolgáltató Iroda nemrég egy szakdolgozat nyomán egy kutatást készített a hallgatói elégedettség felmérésére, melyből kiviláglott, hogy a hallgatók túlnyomó többsége elégedett az egység munkájával, azt professzionálisnak írja le. A kérdőív anno az iroda működéssel kapcsolatos hallgatói javaslatokra is rákérdezett, ezek között például a délutáni hosszabb nyitva tartást és több alkalmazott foglalkoztatását szeretnék a hallgatók. Ezzel azonban nincs vége a „kívánságlistának”, szerepelt még többek között a bankkártyás fizetés lehetőségének bevezetése, vagy az elektronikus ügyintézés körének további kiszélesítése is. A bankkártyás fizetés már tavasszal megoldódott, idéntől pedig minden díjra – így a költségtérítésre is – kiterjed ez a lehetőség. Míg korábban tíz ügyfélszolgálati hellyel (négy állandó és hat ideiglenes) dolgozott az iroda a szeptemberi induláskor, most ezek mellé plusz kettőt állítottak be, és jobban szétválasztották az asztalokat ügyintézés szerint. Így az első két beiratkozási napon 20-25 százalékkal több egyetemistát tudtak fogadni (ez napi több mint 2500 hallgatót jelent!). A kollégiumi jelentkezés felsőbbéveseknek már májusban az elektronikus ügyintézési rendszerben, a Moduló felületén zajlott, augusztustól pedig az elsőéveseknek is így kellett eljárniuk. Előkészületben még egy látványos változás: a hallgatók személyi adategyeztetése is a jövőben a Modulóban fog megtörténni, így a levelezési cím is félévente frissül, így ide is megkaphatják a csekkeket a hallgatók. Szintén a Modulóban kell majd nyilatkozni arról, hogy miként kívánjuk rendezni befizetnivalóinkat – tájékoztatta portálunkat Fekete Csaba, a HSZI főosztályvezetője, aki azt is elárulta, februárban új lekérdezés várható.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.