Olvasóink jelezték, hogy a városban több helyen nem működnek az SZKT jegyautomatái. A probléma nem új keletű, korábban a járműveken található fedélzeti automaták hibásodtak meg rendszeresen.
- Vasárnap délelőtt szokásomhoz híven az Anna kúti automatánál szerettem volna megvásárolni a januári havibérletet a két iskolás gyermekem számára. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy nem működött a készülék. Mivel a Széchenyi téri jegyárusító bódé ekkor már zárva volt, kénytelen voltam elcsoszogni a Mars térig, ami a jeges aszfalton komoly kihívást jelentett – panaszkodott nekünk Mária, a 46 esztendős családanya. - A hétvégét a szüleimnél töltöttem Budapesten. Vasárnap negyed kilenc körül ért be a vonatom a Nagyállomásra, ahol szerettem volna az automatánál bérletet váltani. Sajnos nem jártam sikerrel, ugyanis az automatát leragasztották azzal a felirattal, hogy: „üzemen kívül”. Nem volt más választásom, a villamos fedélzeti automatájánál kellett jegyet vennem, szerencsére az legalább működőképes volt – írta nekünk e-mail-ben a 22 esztendős Lévai Márk.
A Szegeden láttalak Facebook-csoportban is többen panaszkodtak, hogy az elmúlt napokban nem tudták használni a belvárosban a jegyautomatákat. Az egyik kommentelő kénytelen volt a belvárosból a Tarján víztoronyig kisétálni, hogy megvehesse az e havi bérletét.
Nem új keletű probléma, hiszen
korábban már beszámoltunk róla
, hogy a gyakorta meghibásodó fedélzeti jegyautomaták miatt, az utasok kénytelenek drágábban jegyet vásárolni a sofőrnél. Szerettük volna megtudni az SZKT-tól, hogy milyen rendszerességgel jelentkezik üzemzavar a jegyautomaták esetében, cikkünk megjelenéséig azonban nem válaszoltak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.