Gazdaság

Szakértő: a kkv-szektor marketingje olyan piaci rés, amellyel a nagyobb ügynökségek nem szívesen foglalkoznak

Szakértő: a kkv-szektor marketingje olyan piaci rés, amellyel a nagyobb ügynökségek nem szívesen foglalkoznak

2016. február 6., szombat
Szakértő: a kkv-szektor marketingje olyan piaci rés, amellyel a nagyobb ügynökségek nem szívesen foglalkoznak

A kis- és középvállalkozások (kkv) marketingje olyan piaci rés, amellyel a nagyobb ügynökségek nem szívesen foglalkoznak - mondta Szaladják Linda, az iData Kft. marketing vezetője szombaton az M1 aktuális csatornán.

A szakértő, aki elnyerte a Magyar Marketing Fesztivál díját, hozzátette: három éve alapított saját ügynökséget olyan cégeknek, akik tisztában vannak azzal, hogy szükségük van az online marketingre, de nem tudják megfizetni a nagy cégeket. Mint elmondta, Google AdWords hirdetési specialistaként abban tudja segíteni a legkülönbözőbb profilú cégeket, hogy az internetes keresés során az első három találati hely valamelyikében szerepeljenek. Az MTI-hez korábban eljuttatott tájékoztatás szerint az elismerést - két kategóriában - annak a szakértőnek, illetve társaságnak ítélik oda, akik a kkv-szektorban előző évi tevékenységükkel sokat tettek a marketing szakma fejlődéséért, megítéléséért, egyben hatással voltak a kis- és közepes vállalkozások fejlődésére is.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.