/

Ha fogyni akarsz, ezt reggelizd!

Cikkünk frissítése óta eltelt 8 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

reggeliA fehérjében gazdag reggeli segít kontrollálni az étvágyat, illetve csökkenti a nassolási vágyat. A Femina egy csokorba gyűjtötte mit érdemes reggeliznünk, ha fogyni szeretnénk.

Azt, hogy miként is hat a reggeli az étvégyra, Heather Leidy táplálkozási szakértő vizsgálta. A Femina arról ír, a felmérésből kiderült, hogy a magas fehérjetartalmú reggeli nagyobb teltségérzetet, jóllakottságot eredményez. Ennek köszönhetően a nap folyamán kevésbé intenzív az agy azon tevékenysége, amely az élelemért való sóvárgásért felelős.

A Femina reggelinek húsféléket ajánl, hiszen kiváló fehérjeforrások, ráadásul a sovány csirkemell sonkából 100 gramm mindössze 95 kalóriát tartalmaz. Kiváló fehérjedús reggeli lehet egy tányér túró, például gyümölccsel. A tojás is tökéletes étek, ha fogyni akarunk, egy átlagos körülbelül 85 kalóriát tartalmaz és 7 gramm fehérje. A sorból természetesen a tej sem maradhat ki, két deciliternyi 88 kalória és 6 gramm fehérje.

További részletekért és tippekért kattints IDE.

Default thumbnail
Előző sztori

Szombaton KerekEmese-döntő Ópusztaszeren

Default thumbnail
Következő sztori

Sakk: Lékó újabb döntetlenje

Legutóbbi hasonló cikkek