A Valentin-napot a szerelem ünnepének is szokták nevezni. Ilyenkor - hasonlóan a nőnaphoz vagy a karácsonyhoz - alaposan megnő a forgalom a vendéglátóhelyeken. Megnéztünk négy szegedi kávézót illetve éttermet, hogy felmérjük, milyen a forgalom ezen a keddi napon.
Tegnap írtunk egy cikekt arról, hogy főként a Z-generáció tagjai brutálisan sokat költekeznek Valentin-napon. Ugyan akadnak, akik ezt nem ünneplik meg, mondván, nincs köze a kultúránkhoz, és egyébként is az ő kapcsolatukban ,,minden nap Valentin-nap van", a forgalom a vendéglátásban ilyenkor megugrik.
Nem mindegy azonban sem a vendégek sem pedig a dolgozók számára sem, hogyan állnak hozzá ehhez a naphoz. Nem kell ugyanis messzire mennünk, hogy észrevegyük:
A város egyik legforgalmasabb kávézója, a Corso Café nem készült külön a Valentin-napra - ugyanakkor az ott dolgozók szerint nem is igazán észleltek számottevő változást az asztalfoglalások számában, ami egyébként eddig is magas volt náluk.
A szintén fiatalos Dock Café számára sem változott számottevően a forgalom, és külön erre az alkalomra sem vehető észre tőlük promóció. Az ott dolgozók ugyanakkor hozzátették, hogy a desszertjeik, az édességek jobban fogytak a szerelmesek napján.
Erődi Tamás, a Vaszy Viktor téri Monster Downtown étterem tulajdonosa lapunknak azt nyilatkozta: minden olyan vendéglátóhely, aki ad magára és szívvel-lélekkel gondol a vendéglátásra, készül erre az alkalomra. Mint mondta, ez ,,karácsonyi nap", ilyenkor akár meg is triplázódhat a forgalom.
A tulajdonos arról beszélt, hogy ilyenkor a séf igyekszik a pároknak olyan menüket összeállítani, amiben sok az afrodiziákum, mint amilyen például a petrezselyem, a szezám, a csokoládé vagy a szerecsendió.
Fotó: EgerHírek
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.