A szegedi Four Creation reklámügynökség egy kutatást végzett a szegediek körében arról, melyik volt a kedvenc szegedi fagyizójuk nyáron. Az eredményen maga a győztes is meglepődött.
Az A Capella Cukrászda fagylaltját kedvelt legjobban a nyáron a szegediek egy helyi reklámügynökség felmérése szerint. Gyuris Lászlónak, a vendéglátóhely tulajdonos-ügyvezetőjének kedd délelőtt fagylaltozás és süteményezés közben adta át az elismerést a cég képviseletében Párducz László.
Gyurist elmondása szerint meglepte az elismerés, hiszen még a kutatás létezéséről sem tudott. Mint mondta, ,,a fejlődés legfontosabb iránya, hogy mi is rendszeresen megkérdezzük a vásárlók véleményét." Az ismert mestercukrász szerint ez nem szakmai elismerés, hanem közönségdíj, ami a leghitelesebb értékelés, éppen ezért semmi sem indokolja, hogy hátra dőljenek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.