Májusban a TV2, a TV2 Csoport és a TV2 kábelportfólió is piacvezető volt. A teljes lakosság körében, míg csoportszinten a másik fontos korcsoportban is beérte versenytársát: 18-59-ben csupán 0,1 százalékpont az RTL Magyarország előnye. A BL döntő után a három legnézettebb műsorral szintén a TV2 büszkélkedhet.
Májusban a TV2 növelni tudta főműsoridős átlagát mindhárom fontos célcsoportban. A 18-59-es korosztályban, a teljes lakosság, és a 18-49korcsoportban is nőtt a nézettségük, míg az RTL Klub A Fal visszahozatalával sem tudta megtartani áprilisi eredményeit. A kereskedelmi csatornák között a Top3 piacvezető műsort is a TV2 szállította a hónapban, a négy évesnél idősebbek körében A Nagy Duett május 13-i, a Tények május 21-i és a Bezár a bazár május 17-i adásai foglalják el a képzeletbeli dobogót. A toplistás két szórakoztató műsort az IKO Műsorgyártó készíti a TV2 Csoport megbízásából. Kiemelkedő teljesítménnyel büszkélkedhet a cégcsoport kábelportfóliója, mindhárom kiemelt célcsoportban legyőzte az RTL kábeleit, a legjelentősebb különbség itt is a teljes lakosságnál mutatkozik, ahol 2 százalékpont a TV2 kábelcsatornák előnye a konkurens kábelcsaláddal szemben. A teljes portfóliót vizsgálva elmondható, hogy a tavalyi év azonos időszakához képest a TV2 Csoport piaci részesedése jelentősebben nőtt a teljes lakosság körében mind teljes napon, mind főműsoridőben, míg ugyanezen időszakban az RTL Magyarország átlagos havi közönségaránya visszaesést mutat. Köszönhetően a jelentős programinvesztíciónak mind a főcsatorna, mind a kábelek tekintetében, a tavaly ilyenkor prognosztizált nézettségi eredmények mára megvalósultak és 18-49-ben, valamint 18-59-ben is minimálisra csökkent a különbség a TV2 Csoport és legfőbb konkurense közt. Kép forrása: NLCafé
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.