Kiderült miért van hideg az SZKT járatain


Annyian panaszkodtak az SZKT hideg járataira, hogy a közlekedési társaság közleményben kezdett magyarázkodni.
A januári áremeléssel minden tekintetben a szegedi lett az ország legdrágább helyi tömegközlekedése, legyen szó vonaljegyről, teljes árú havi bérletről, a kedvezményes pedig kiváltképp itt a legdrágább. Az utasoknak azonban ezért a borsos összegért is nyáron sokszor a hőséget, télen pedig a hideget kell elviselniük.
Az SZKT szerint a 8 fokos hőmérséklet megfelelően komfortos.
Bár közleményüket azzal kezdik, "az elmúlt időszakban több kedves Utasunk jelezte, hogy a járművek utasterének belső hőmérséklete nem megfelelően komfortos," ezzel gyorsan vitába szálltak. Mint fogalmaznak, "az elvárt hőmérséklet a járművek belső utasterében min. 8 °C, amely még megfelelően komfortos hideg időben viselt utcai öltözékben." Kiemelték,
a járművek termosztátjait megtakarítási okokból csavarták lejjebb.
