Szegeden belül most jobban járt az, aki autóba ült
Mint arról beszámoltunk, december után ismét sztrájkba lépett az autóbusz-vezetők egy része, amely több száz helyközi, illetve helyi járatot érinthetett volna - az utasok szerencséjére nem lett drasztikus a helyzet.
Hivatalos adat még nem áll rendelkezésre, hogy hányan szüntették be munkavégzésüket eddig a nap folyamán. Nem reprezentatív módon csak az utca emberei, illetve a buszmegállókban állók számából lehet következtetni.
A Mars téren járva a buszok folyamatosan jöttek-mentek, bár biztosan akadt kieső járat, a helyszínre kiérkezve rendben ment a közlekedés. Ott lévők sem számoltak be arról, hogy nem jött volna értük a busz.
Több szegedi helyi járatos buszmegállót megtekintve sem láttunk hatalmas tömegeket, azonban ott már akadtak olyan emberek, akiknek bosszúságot okozott egy-egy járat kiesése.
Egy újszegedi lakos például arról számolt be, hogy több mint egy órájába telt eljutnia a Pick szalámigyárhoz.
Az óév utolsó hónapjában az autóbusz-vezetők java inkább a tárgyalóasztalnál küzdött a 2024-es bérfejlesztésért, nem látták indokoltnak a munkabeszüntetést. A Szolidaritás Autóbusz-közlekedési Szakszervezet (SZAKSZ) által meghirdetett decemberi munkabeszüntetés második napján tapasztaltak szerint a Volánbusz munkavállalóinak óriási többsége nem támogatta a munkabeszüntetést, a sztrájkban ugyanis a teljes dolgozói állomány mindössze 14 százaléka vett részt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.