A Nagy Sorozatrajongó kérdőív után most a sportimádók szokásairól érdeklődik a vállalat. Az Invitel aktuális kutatásának célja, hogy három nagyobb területre (televízió, hír- és magazintartalmak, közösségi média) fókuszálva feltérképezze a tévés és online sport tartalmak fogyasztási szokásait.
A sport fontos része legtöbbünk mindennapjainak. Sokunk rendszeresen mozog, akár versenyszerűen, akár kikapcsolódásként. A sport szeretete akkor is jelen van az életünkben, amikor a sokadik kilométert futjuk a sportpályán, vagy ha éppen otthon a kanapéról szurkolunk kedvenc sportolónknak, csapatunknak. Az Invitel legújabb kutatása az online és offline sportkövetési szokásainkat is vizsgálja. Milyen rendszerességgel nézünk élő sporteseményeket a tévében? Hol követjük legszívesebben az élő közvetítéseket: otthon, vendéglátóhelyen, esetleg ismerősöknél? Mennyire vagyunk aktívak a közösségi médiában a sport témájú tartalmaknál, bejegyzéseknél? A kérdések között szerepelnek sportolásra vonatkozó témájúak is, amelyekből például olyan érdekes összefüggések is kinyerhetők, hogy van-e kapcsolat az aktívan űzött sportág és a követett sportágak között – például azok, akik futballoznak, inkább a labdajátékokat követik, vagy esetleg mást néznek szívesen? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ az Invitel legújabb sport témájú kutatása, amit
tölthet ki. Rohamosan nő azoknak a csatornáknak, online felületeknek, a száma, amelyeken a sportközvetítéseket és a sport tartalmakat figyelemmel követhetjük. Nem beszélve a TV-k technikai fejlődéséről, hiszen sokan megfelelő szolgáltatással már otthonukban is HD-ben élvezhetik az adásokat, sőt az interaktív IPTV funkcióknak köszönhetően akár egy gombnyomással felvehetik, majd vissza is nézhetik azokat. Az Invitel bízik abban, hogy felmérésével feltérképezhetővé válnak a sportrajongók által szívesen követett, nézett és olvasott felületek, miközben alkalom kínálkozik majd ezek kihasználtságának vizsgálatára is. A ’Sport minden felületen!’ című online kérdőív eredményeit, az általános és publikus statisztikai adatokat a nagyközönséggel is hamarosan megosztják a sajtóban, illetve a Netbarát Blogon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.