Bulvár

Valentin-nap: a virág és a csokoládé a sláger

Valentin-nap: a virág és a csokoládé a sláger

2016. február 13., szombat
Valentin-nap: a virág és a csokoládé a sláger
rozsa_virag_szerelem_valentin

Nő a forgalom február 14-e, Valentin-nap előtt a hazai üzletekben az MTI által megkérdezett áruházláncok szerint, a csokoládé és a virág a legnépszerűbb termékek, de több fogy az italokból és plüss állatokból is.

A Spar áruházaiban a Valentin-nap hetében csaknem 10 százalékkal több édesség fogy, mint az azt megelőző, illetve az azt követő hetekben. Leginkább a desszertek és a táblás csokoládék iránt van érdeklődés - közölte a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. az MTI megkeresésére. Az alkoholos italok közül a krémlikőrökből és a pezsgőkből vesznek többet ilyenkor a szokásosnál, a virágok forgalma pedig megnégyszereződik a Valentin-nap körüli időszakban a Spar tapasztalatai szerint. A Valentin-napot megelőző napokban érezhetően megnő a forgalom a Tesco áruházaiban is. Ilyenkor a virágok, a csokoládék, az édességek és a plüss állatok iránt fokozódik a kereslet, ezek a legnépszerűbb termékek - közölte a Tesco-Global Áruházak Zrt. Az Auchan Magyarország Kft. tájékoztatása szerint ilyenkor a vásárlók az alkalomhoz illő csokoládékat, desszerteket, krémlikőröket, pezsgőket, illetve a kisebb ajándéktárgyakat, például a plüss figurákat, bögréket, szív alakú párnákat, fényképkereteket keresik. Az Auchan áruházai is készülnek vágott és cserepes virágokkal, szív alakú tortákkal. Február 14. Szent Bálint, avagy Valentin napja, a szerelmesek ünnepe, amikor az emberek világszerte virággal, apró ajándékkal lepik meg kedvesüket, szeretteiket. A legnagyobb kultusza az angolszász és francia nyelvterületen van, bár ma már a világ szinte minden országában kapcsolódik hozzá valamilyen hagyomány. Ám ami világszerte hasonló: a szerelmesek ünnepén a virágárusok és az ajándéktárgy-kereskedők engesztelhetetlen harcot vívnak a vevők pénztárcájáért.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.