2015-ben a magyar internetezők közül 2 803 000 fő vásárolt hazai portálról, míg 833 000 fő választott már terméket külföldi oldalról, amely egyértelmű növekedést mutat a tavalyi adatokhoz képest, derült ki a Gemius közelmúltban megjelent e-kereskedelmi riportjából.
Az internetes rendelés nem véletlenül örvend egyre nagyobb népszerűségnek, hiszen kényelmes, mert nincs sorban állás. Azonban, hogy a termékek kiválasztása során minden az elvárásainknak megfelelően történjen, érdemes körültekintően eljárnunk és néhány szabályt betartanunk, hogy valóban öröm legyen az internetes vásárlás. Az Invitel legújabb edukációs anyaga gyakorlati példákkal szemléltetve mutatja be a sikeres és biztonságos online rendelés kulcslépéseit.
Felelős vállalatként az Invitel kiemelt fontosságúnak tartja a felhasználói ismeretek bővítését. Ezért 2015 év elején útjára indították edukációs infografika-sorozatukat. Büszkék arra, hogy a kezdeményezés első grafikájával, az 5 hasznos tipp jelszóváltás előtt! című oktatóanyaggal a Kreatív - Content Marketing Award pályázatán Bronz-díjban részesültek. A sorozat korábbi infografikáit a következő linken olvashatók:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.