A Volt és a Sziget fesztivált megelőzve, első helyen végzett a SZIN a GoldenFeszt online felmérésén.
Idén nyáron történt meg először, hogy a likviditási gondokkal küzdő Szegeid Ifjúsági Ház Nonprofit Kft. rákényszerült arra, hogy bérbe adja a Szegedi Ifjúsági Napok szervezési jogait, így kerülhetett a rendezvény élére, lebonyolítóként a szegedi Tiszaparty Rendezvényszervező Kft. "Nem gondoltuk volna, hogy új szervezőcsapatként ilyen jól szerepelünk majd" - mesélte lelkesen
Popovics Richárd
főszervező. A GoldenFeszt 2014 online kiírására, vagyis, hogy Melyik volt idén a legjobb fesztivál? kérdésre 809-en tették voksukat a SZIN mellett, a szegedi ezzel magasan megelőzte az 57 szavazatot kapott Sziget és az 50-et elért VOLT fesztivált. A válaszadók 47 százaléka értékelte a legjobbnak a napfény városában eltöltött egyhetes zenei nyaralást, a GoldenFeszt az eredményt szeptemberben oklevéllel jutalmazta. A SZIN saját felmérést is készített - osztotta meg portálunkkal a főszervező, az eredmények pedig azt mutatják, a látogatók elégedettek voltak a fesztivállal. Kiderült, a fesztivállakók mintegy 46 százaléka Csongrád megye határain túlról érkezett, az országos médiában megjelenő hírek miatt pedig 1,4 százalékuk választotta a nyári fesztivált. "78 ezer ember látogatott ki a Partfürdőre, igaz, ebben a számban a 0. nap eredményei is szerepelnek, ami a bérleteseknek ajándék volt." Érdekes, hogy az ifjúsági napok Facebook-oldalát legalább annyian lájkolták, mint ahányan a fesztiválon is voltak, ráadásul egyre többen fordulnak meg a zenei koncerteken a 30 év feletti korosztályból. A fellépők sorára is érkeztek észrevételek, a Punnany Massif és a Russkaja elengedhetetlen sztárjai a fesztiválnak, jó törzsvendéghez méltóan minden bizonnyal jövőre is visszatérnek. "A Tankcsapda, a Depresszió és Parov Stelar pedig olyan előadók, akiket a vendégek szívesen látnának a jövőben" - ejtett el egy-egy érdekességet Popovics.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.