Tavaly decemberben hétköznaponként már több mint 900 ezren hallgattak bele a Petőfi Rádió valamelyik műsorába, ezzel a csatorna novemberben és decemberben a második leghallgatottabb zenei rádió lett - tájékoztatta az MTVA az Ipsos-Gfk rádiós közönségmérése alapján pénteken az MTI-t.
2010-ben és 2011-ben a Petőfi Rádió napi hallgatói köre hétköznapokon átlagosan 500 ezer fő körül volt. 2012 első negyedévében is tartotta ezt az értéket, majd az év hátralévő részében folyamatosan emelkedett. 2012 harmadik negyedévében már 627 ezer fő volt, az utolsó negyedéves átlag pedig - még nagyobb mértékű, 28 százalékos növekedéssel - 800 ezer fő lett. A NEO FM megszűnése után, 2012 novemberében a közszolgálati zenei adó napi közönsége hétköznapon meghaladta a 750 ezer főt, az év utolsó hónapjában pedig hétköznaponként már több mint 900 ezren hallgattak bele a Petőfi Rádió valamelyik műsorába. Ezzel a hallgatószámmal a csatorna az előző év utolsó két hónapjában a zenei adók között a második leghallgatottabb rádió lett, és e pozícióját minden releváns célcsoportban meg is tudta őrizni. Az egyes demográfiai csoportok különböző mértékben járultak hozzá a Petőfi Rádió növekedéséhez. Az átlagnál nagyobb mértékű a növekedés a 60 év alattiaknál, (ezen belül kiemelkedő a 30-49 évesek szerepe), a diplomás szellemi és szellemi foglalkozásúak körében, valamint a budapestiek és a közepes iskolai végzettségűek körében. 2012. decemberében például a 30-39 évesek 16,9 százaléka, a Budapesten élő 15-49 éves, közepes és magas iskolai végzettségű csoport 14,6 százaléka, illetve általában a budapestiek 12,7 százaléka vallotta magát Petőfi Rádió-hallgatónak. (A 15 évnél idősebb lakosság körében az átlag 10,8 százalék volt). A Petőfi Rádió leginkább a hétköznap reggeli-délelőtti és a késő délutáni órákban tudott plusz hallgatókra szert tenni. A legnagyobb hallgatótábora a délelőtt 10 és 12 óra közötti idősávnak van, és ebben a legnagyobb az utóbbi hónapok növekedése is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.