Ha a fogyasztók 10 százalékkal több jövedelmet kapnának, akkor ebből - európai átlagban - 2 százalékot fordítanának megtakarításra, míg a magyarok csak 1,3 százalékot, ami messze a legalacsonyabb a régiós országokhoz képest - közölte a Nielsen piackutató cég felmérése eredményét pénteken az MTI-vel.
A magyarok a többletjövedelemből a legtöbbet - 2,4 százalékot - otthon elfogyasztható ételre és italra költenék. Az európai átlag ennek éppen a fele. A ruházati cikkeknél a költési arány a magyarok körében 1,3 százalék, míg az európai átlag 1,1 százalék. Az utazásnál újra nyílik az olló: amíg az európaiak a többletjövedelmükből 1,4 százalékot költenének erre, a magyarok körében az arány csak 1 százalék.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.