Bulvár

Húszmillió felhasználó a Google+ közösségi oldalon három hét alatt

Húszmillió felhasználó a Google+ közösségi oldalon három hét alatt

2011. július 22., péntek
Húszmillió felhasználó a Google+ közösségi oldalon három hét alatt

Példátlan iramban növekszik a Google június végén indított új közösségi oldalának népszerűsége: három hét alatt húszmillió látogató fordult meg a Google+ oldalon - derült ki a comScore felméréséből.

"Sohasem láttam ilyen gyors növekedést. Az egyetlen oldal, ami rövid idő alatt ennyi új látogatót szerzett a Twitter volt 2009-ben, de az is több hónapba telt" - jelentette ki

Andrew Lipsman

, az internetforgalom elemzésével foglalkozó comScore cég alelnöke. A látogatószám óriási ugrása már csak azért is meglepte a szakértőket, mivel az új közösségi oldalra csak meglévő Google+ felhasználó hívhat meg új tagot. A Google+ húszmillió látogatójából ötmillió volt az amerikai felhasználó. Az azonban nem derült ki a felmérésből, hogy a közösségi oldalra kattintók mennyi időt töltöttek a szájton. A Google+ segítségével a felhasználók barátaikkal, munkatársaikkal, egyéb ismerőseikkel változatos közösségi köröket alakíthatnak ki, és eldönthetik, hogy a körökben megosztott információ (kommentár, cikk, fotó, videó) publikus-e vagy sem más felhasználók számára. A Google+ előtt még jókora út áll, mielőtt utolérheti a Facebook 750 milliós vagy a Twitter több mint 200 milliós regisztrált táborát. Megfigyelők szerint ugyanakkor, ha az új közösségi oldal összekapcsolódik a Google levelezőrendszerével, a Gmaillel, illetve a YouTube videomegosztó szolgáltatással, az nagy lendületet adhat neki. Mint a közösségi oldal a honlapján fogalmazott: jelenleg még kisebb létszámmal tesztelik a szolgáltatást, de hamarosan mindenki számára elérhető lesz a Google+. A szakértők szerint, ha az ajtók megnyílnak, az égbe szökik a felhasználók száma.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.