Bulvár

Magyar borok kampánya indul az Egyesült Államokban

Magyar borok kampánya indul az Egyesült Államokban

2011. június 28., kedd
Magyar borok kampánya indul az Egyesült Államokban

Indul a magyar borokat népszerűsítő kampány az Egyesült Államokban július végén vagy augusztusban - mondta George Pataki, New York állam volt kormányzója kedden Badacsonyban, a Laposa-pincészetnél tartott sajtótájékoztatóján.

A politikus hangsúlyozta, hogy tárgyalt már az amerikai-magyar főkonzulátussal a magyar borok egyesült államokbeli bevezetésének stratégiájáról.

George Pataki

szerint a magyar borok minősége különlegesen jó, ám sajnos nem ismerik külföldön. Rámutatott: be kell vezetni a magyar borokat az amerikai piacra, lehetőleg három kategóriában - csúcsborok, valamint közép- és olcsó kategóriájúak -, és versenyképessé kell tenni őket a világ többi borával. Amíg Magyarországnak nincs üzleti stratégiája, és nem exportál borokat a világ első befogadó piacára, addig nem kerül rá erre a "piaci térképre" - hangsúlyozta. George Pataki elmondta, hogy a tokaji bort kedveli, de finomnak tartja a badacsonyit is.

Monika Ellinggel

, az amerikai Foundations Marketing Group elnöke elmondta, hogy már február óta tárgyalnak a magyar borászatokkal, s pályáznak uniós támogatás elnyerésére is. Tájékoztatása szerint valamennyi magyar borászati régióban élénk az érdeklődés az amerikai piacon való értékesítés iránt, külön megemlítette a tokaji, a szekszárdi, a villányi és a badacsonyi borvidéket.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.