Bulvár

Szegeden indul az „öko-roadshow”

Szegeden indul az „öko-roadshow”

2010. július 1., csütörtök
Szegeden indul az „öko-roadshow”

A Tesco-Global Áruházak Zrt. és az ÖKO-Pannon Nonprofit Kft. közös roadshow keretében kívánja felhívni a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára. A nyár folyamán 5 vidéki helyszínen megrendezendő roadshow tematikájában szorosan kötődik a Tesco PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére indított kampányához - írja a Tesco sajtóközleménye.

A Tesco működése során különösen nagy figyelmet fordít a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére, ezért az áruházlánc idén újra kampányt indított a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére. Június 11. és augusztus 29. között országszerte 104 hipermarketben nagyszabású nyereményakció motiválja a Tesco vásárlóit a hulladékok szelektív kezelésére. A PET-palack és alumíniumdoboz-visszagyűjtési akcióban a Tesco együttműködő partnere az ÖKO-Pannon Nonprofit Kft., amely szervezettel közösen júliusban öt vidéki városban - Szegeden, Kecskeméten, Kaposváron, Debrecenben és Budaörsön – nagyszabású roadshow támogatja a környezetvédelmi szemléletformáló üzenetek terjesztését. A Tesco - ÖKO-Pannon roadshow látványos oktatóeszközök segítségével mutatja be a hulladékok szelektív gyűjtésének helyes gyakorlatát. Az érdeklődők szabadtéri játékok segítségével sajátíthatják el a szelektív hulladékgyűjtés alapjait, és betekintést nyerhetnek a hulladékok újrahasznosításának folyamatába is. A roadshow-n a gyermekeknek szóló játékos programelemek (hulladékhorgászat, rend(m)ező, körforgató, tudás kereke) mellett kézműves foglalkozások is lesznek, ahol a résztvevők különleges ajándéktárgyakat készíthetnek PET-palackokból. A felnőttek pedig egy öko-kvíz kitöltésével tehetik próbára környezetvédelmi tájékozottságukat. A roadshow az alábbi időpontokon és városokban kerül megrendezésre a Tesco hipermarketek parkolójában. Július 3. Szeged Július 10. Budaörs Július 17. Kecskemét Július 24. Debrecen Július 31. Kaposvár „Az ÖKO-Pannonnal közösen szervezett roadshow-val arra szeretnénk ösztönözni vásárlóinkat, hogy minél több újrahasznosítható hulladékot hozzanak vissza áruházainkba, és közösen tegyünk egy lépést a Zöld Magyarország megvalósítása felé” - mondta

Iglódi-Csató Judit

, a Tesco kommunikációs igazgatója. „A Tesco-val közös roadshow-nk a lakosság tájékoztatását és a fiatalok oktatását felölelő kommunikációs tevékenységünk részeként valósítjuk meg. Az ÖKO-Pannon fontosnak tartja, hogy már a vásárlás helyszínén felhívja a figyelmet a szelektív gyűjtés lehetőségére és fontosságára” – mondta

Pribelszki Edina

, az ÖKO-Pannon kommunikációs csoportvezetője.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.