A Tesco-Global Áruházak Zrt. és az ÖKO-Pannon Nonprofit Kft. közös roadshow keretében kívánja felhívni a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára. A nyár folyamán 5 vidéki helyszínen megrendezendő roadshow tematikájában szorosan kötődik a Tesco PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére indított kampányához - írja a Tesco sajtóközleménye.
A Tesco működése során különösen nagy figyelmet fordít a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére, ezért az áruházlánc idén újra kampányt indított a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére. Június 11. és augusztus 29. között országszerte 104 hipermarketben nagyszabású nyereményakció motiválja a Tesco vásárlóit a hulladékok szelektív kezelésére. A PET-palack és alumíniumdoboz-visszagyűjtési akcióban a Tesco együttműködő partnere az ÖKO-Pannon Nonprofit Kft., amely szervezettel közösen júliusban öt vidéki városban - Szegeden, Kecskeméten, Kaposváron, Debrecenben és Budaörsön – nagyszabású roadshow támogatja a környezetvédelmi szemléletformáló üzenetek terjesztését. A Tesco - ÖKO-Pannon roadshow látványos oktatóeszközök segítségével mutatja be a hulladékok szelektív gyűjtésének helyes gyakorlatát. Az érdeklődők szabadtéri játékok segítségével sajátíthatják el a szelektív hulladékgyűjtés alapjait, és betekintést nyerhetnek a hulladékok újrahasznosításának folyamatába is. A roadshow-n a gyermekeknek szóló játékos programelemek (hulladékhorgászat, rend(m)ező, körforgató, tudás kereke) mellett kézműves foglalkozások is lesznek, ahol a résztvevők különleges ajándéktárgyakat készíthetnek PET-palackokból. A felnőttek pedig egy öko-kvíz kitöltésével tehetik próbára környezetvédelmi tájékozottságukat. A roadshow az alábbi időpontokon és városokban kerül megrendezésre a Tesco hipermarketek parkolójában. Július 3. Szeged Július 10. Budaörs Július 17. Kecskemét Július 24. Debrecen Július 31. Kaposvár „Az ÖKO-Pannonnal közösen szervezett roadshow-val arra szeretnénk ösztönözni vásárlóinkat, hogy minél több újrahasznosítható hulladékot hozzanak vissza áruházainkba, és közösen tegyünk egy lépést a Zöld Magyarország megvalósítása felé” - mondta
Iglódi-Csató Judit
, a Tesco kommunikációs igazgatója. „A Tesco-val közös roadshow-nk a lakosság tájékoztatását és a fiatalok oktatását felölelő kommunikációs tevékenységünk részeként valósítjuk meg. Az ÖKO-Pannon fontosnak tartja, hogy már a vásárlás helyszínén felhívja a figyelmet a szelektív gyűjtés lehetőségére és fontosságára” – mondta
Pribelszki Edina
, az ÖKO-Pannon kommunikációs csoportvezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.