A magyar szurkolókon nem múlt a válogatott győzelme, hiszen rekordszámban követték a közmédia sportfelületein nemzeti tizenegyünk első összecsapását. Már az első magyar meccs is rekordokat döntött: az M4 Sporton élőben követhető mérkőzés többszörös nézettségi csúcsot ért el, a magyarok első összecsapása a közmédia és egyúttal a teljes piac idei legnézettebb műsora lett.
Ugyan a végeredmény nem az lett, amiben a magyar szurkolók reménykedtek, így is kiemelkedően népszerű volt a válogatott első, Svájc elleni csoportmérkőzése a németországi kontinenstornán. A Nielsen adatai szerint
átlagosan több mint 1,2 millióan nézték a szombat délutáni összecsapást (ebbe nem tartoznak bele azok, akik óriáskivetítők előtt vagy vendéglátóipari egységekben szurkoltak Marco Rossi csapatának).
Ez 45,1 százalékos közönségarányt jelent, vagyis gyakorlatilag minden második magyarországi háztartásban az M4 Sportot nézték a találkozó idejében – olvasható a közleményben. Ez az arány már most jobb, mint bármelyik találkozóé a 2021-ben megrendezett előző Eb-n – írták.
Az összegzés szerint nemcsak a televízióban, hanem az interneten is rendkívül népszerű volt az összecsapás. A Gemius mérése alapján
198 ezernél is több egyedi látogatója volt a találkozónak az ingyenesen használható m4sport.hu-n, ami szintén megelőzi a 2021-es torna mind az 51 találkozóján mért adatot.
Nemcsak a magyar válogatott, hanem az egész labdarúgó-Eb kifejezetten népszerű a magyar nézők körében, hiszen a közmédia sportcsatornája szombaton és vasárnap is piacvezető volt Magyarországon: valamennyi csatornát figyelembe véve a teljes napon, valamint főműsoridőben is több nézője volt mindegyiknél. Ezzel az eredménnyel az M4 Sport csatornájának szombati meccse a közmédia és egyúttal a teljes piac idei legnézettebb műsora lett – tartalmazza a közlemény.
A tájékoztató felidézi, hogy a közmédia a 2024-es kontinenstorna rajtján elindította legújabb sportcsatornáját, a Nemzeti Sportrádiót, amelyen a magyar mérkőzések mellett az Európa-bajnokság kiemelt mérkőzéseit is élőben hallgathatják a sportkedvelők Budapesten az FM 105,9-en, mobilalkalmazáson, valamint az m4sport.hu-n, a nemzetisport.hu-n és a mediaklikk.hu-n.
A Nemzeti Sport is rekordeladást produkált. A lap pénteki számát – amelyben egy válogatott posztert és kitölthető menetrendet is találtak az olvasók – kiemelkedően sokan vásárolták meg.
Ezzel párhuzamosan a sportnapilap a közösségi médiában is mérföldkőhöz érkezett, hiszen meglett a Nemzeti Sport Facebook-oldalának hétszázezredik követője is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.