Sport

Képekben meséljük el a (kupa)aranyvasárnapot

Képekben meséljük el a (kupa)aranyvasárnapot

2019. április 8., hétfő
Képekben meséljük el a (kupa)aranyvasárnapot

Története során hetetdszer nyerte meg a Magyar Kupát a MOL-Pick Szeged, miután a vasárnapi debreceni döntőben egy góllal, 28-27-re nyert a Telekom Veszprém ellen. Képekben elevenítjük fel ennek a gyönyörű áprilisi vasárnapnak a legfontosabb részleteit.

Nagyszerű hangulatban kezdődött a kupadöntő Debrecenben. A Főnix csarnok egyik oldala pirosban úszott, a másik kékben – a veszprémi és a szegedi tábor is sportszerűen biztatta a sajátjait.

Szegedről körülbelül 1500 ember érkezett Debrecenbe. A huszadik Szeged–Veszprém kupadöntő, tizenegy évvel az utolsó ilyen alkalom után a szurkolók ismét győzelmet akartak ünnepelni.

Az eleje szoros volt a meccsnek, de a MOL-Pick Szeged fokozatosan ellépet ellenfelétől. Elsősorban a védekezés és a kapusteljesítmény volt, amivel egyre nagyobb előnybe kerültek. A feszült hangulatú meccsen Manaszkov homloka felrepedt, a veszprémiek hosszasan reklamáltak, de nem tűnt szándékosnak Blazevic mozdulata. A félidő legviccesebb jelenete képünkön: Blagotinsek és Mackovsek balettbe illő jelenete Dean Bombac közreműködésével. Biztos, 17-10-es előnnyel mehetett a Szeged a szünetre. Mindez vidóban így néz ki: https://www.facebook.com/M4sport.hivatalos/videos/443673602859637/ (videó:https://www.facebook.com/M4sport.hivatalos )

A mérkőzés 37. percében már 8 góllal vezetett a Szeged, a veszprémiek játéka teljesen szétesett. De egy kupadöntőben soha nem lehet biztosra menni. A meccs végére a MOL-Pick Szeged esett szét és ezt a Veszprém kihasználta, az utolsó percben esélye volt, hogy hosszabbításra mentse a meccset. Ez azonban nem sikerült és a Szeged 28-27-es győzelemmel hetedszer lett kupagyőztes. Tizenegy évet kellett várni az előző kupaarany után az újabbra. Jöhetett az ünneplés, előbb Debrecenben:

Majd este 11 óra után Szegeden, a Széchenyi téren:

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.