Sport

A MOB és az Adidas bemutatta a riói kollekciót

A MOB és az Adidas bemutatta a riói kollekciót

2015. augusztus 6., csütörtök
A MOB és az Adidas bemutatta a riói kollekciót
rio_szereles

Napra pontosan egy év múlva kezdődik a Rio de Janeiró-i olimpia, az alkalmat különleges módon ünnepelte meg a Magyar Olimpiai Bizottság és az adidas: a Vártkert Bazárban rendezett ünnepségen hivatalosan is bemutatták a Magyar Olimpiai Csapat riói nemzeti szerelését.

Az új nemzeti kollekcióban a sötét mélyzöld (rich green) és egy világosabb zöld (green glow) szín dominál, amelyet a nagyon élénk, szinte világító narancspiros (bold orange) és a fehér tesz színessé, fiatalossá. A színek egészen új, modern érzést tükröznek, amely egyben a riói trópusi világgal is harmonizál.

Borkai Zsolt

, a MOB elnöke a nemzeti felszerelésről elmondta: „Szöulban ’88-ban megtapasztaltam, hogy a jó sportruházatnak milyen fontos szerepe van az olimpiai sikerekben. Tudom, hogy amikor az olimpiai színpadra lépnek a magyar versenyzők, akkor a kényelem első számú, de az összetartozást, a csapatszellemet tükröző megjelenés is hozzásegíti őket a sikerhez. Arra kértük az adidas tervezőit is, hogy olimpikonjaink 2016-os sportruházatának tervezésekor egyszerre tartsák szem előtt a technológiai fejlesztések fontosságát és a kényelmet.” A tervezők – akik az adidas németországi központjában magyar topatléták bevonásával dolgoztak az elmúlt több mint két évben a hazai szereléseken – azt remélik, hogy a szurkolók is érzik majd a magyar sportolók ruháján a múltat, a jelent és jövőt összekötő elemeket, amelyek mind egy célt szolgálnak, hogy sikerre vigyék a hazai sportolókat. Az adidas több szettet tervezett a versenyzőknek, melyek különböző funkciókkal bírnak. Ezek a pódium- és gálaszettek, amelyben reményeink szerint számos érmet vehetnek majd át a magyar kiválóságok; a versenyzéshez tervezett funkcionális szettek (ezen belül az egyes sportoknál változik a technológia és a szabás); az ún. „village wear”, amelyet a versenyek között és az olimpiai faluban hordanak majd a csapattagok; valamint egyéb kiegészítők.

Lengyel Zsolt

, az adidas Budapest ügyvezető igazgatója kiemelte: „Valami igazán újat akartunk alkotni a magyar csapat számára, egy olyan kollekciót, mely a maximális minőség és technológia mellett modern összhatással rendelkezik és jól érzik benne magukat a sportolók. A kollekció nemcsak abban különleges, hogy szakított a hagyományokkal a dizájn terén, de 2016-ban először a rajongók is megvásárolhatják pontosan azt a ruhát, amelyet bajnokaink viselnek majd a riói olimpián, ezzel is erősítve a szurkolás élményét.” Az est különleges meglepetése volt az a speciális bemutató, amelyen olimpiai bajnokaink mutatták be az egykori nemzeti adidas melegítőjüket, melyben az eredményhirdetésükön a dobogó legfelső fokán állva átvették az aranyérmet. Az 1968-as mexikóvárosi volt az első olimpia, amire az adidas textíliát is gyártott. Ettől az évtől kezdődően a mai napig megszakítás nélkül az adidas öltözteti olimpikonjainkat. Ilyen hosszú együttműködéssel rajtunk kívül csak a Német Olimpiai Bizottság büszkélkedhet. A német cégóriás emellett a brit, az ausztrál, az etióp és a trinidadi olimpiai csapatot látja el felszereléssel.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.