Sport

Félmillióan kezdtek sportolni a tavalyi kampány hatására

Félmillióan kezdtek sportolni a tavalyi kampány hatására

2013. március 4., hétfő
Félmillióan kezdtek sportolni a tavalyi kampány hatására

Mintegy félmillió ember kezdett el sportolni Magyarországon a Médiaunió Alapítvány által tavaly szervezett A sport mindenkié! című társadalmi célú kampány hatására.

A kedvező társadalmi változások eléréséért négy éve életre hívott szervezet hétfői tájékoztatása szerint a kezdeményezés közel 200 hazai médiumban, összesen egymilliárd forint értékű médiafelületen hívta fel a figyelmet a sportolás fontosságára. A kampány során 23 reklámfilm és több száz sajtóhirdetés látott napvilágot, melyek hatásáról decemberben készült reprezentatív felmérés. Eszerint azok, akik úgy nyilatkoztak, hogy sportolnak, azt legalább hetente egyszer teszik. Az alapítvány a közleményében azt írja, hogy a magyar társadalom 40 százaléka egyáltalán nem mozog, de figyelembe kell venni, hogy ez a szám az idősebbeket is tartalmazza, akikre általában nem jellemző a sportos életmód. A kutatás összegzéséből kitűnik, hogy félmillióan kezdtek a kampány hatására többet mozogni, mint korábban. A legnépszerűbb sportágak a kedveltség sorrendje szerint: 1. kerékpározás, 2. futás, 3. fitnesz, 4. futball. A vélemények alapján - amint arra a tájékoztatás kitér - 2,5 millió ember számára volt emlékezetes 2012-ben A sport mindenkié! kampány.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.