Az ország első 3 dimenziós kampányfilmjét forgatta le a világbajnokság szervezőbizottságának megrendelésére egy professzionális filmprodukciós iroda. Vajda Attila szinte hollywoodi sztárnak érezhette magát a tegnapi forgatáson, ahol a testi épsége érdekében kaszkadőrrel vették fel a rázósabb jeleneteket.
A kajak-kenu rock&roll ereje repíti a levegőbe olimpiai bajnokunkat,
Vajda Attilát
a szegedi MOL világbajnokságot népszerűsítő kampányfilmben, amelyet a mozikban 3D-ben láthatnak majd a nézők. A történet lényege, hogy Attila a húrok közé csap egy patinás dunai csónakházban, ahol az erősítőt bekapcsolva elrepíti a hangrobbanás. "Véletlenül jött az ötlet, hogy 3D-ben forgassuk le ezt a moziszpotot" – meséli a kampányfilm egyik ötletgazdája, a világbajnokág versenyigazgatója,
Vékássy Bálint
. "Eredetileg csak 3 dimenzióban rögzíteni képes kamerákat akartunk bérelni az augusztusi világbajnokságra, így ismertük meg a DEART produkciós irodát, akik már dolgoztak együtt a verseny névadó szponzorával, a MOL-al, vagyis jó referenciákkal rendelkeznek. Ezzel a kampányvideóval a filmeket, zenét szerető fiatalokhoz akarunk szólni. A kettőnek az egyvelege jelenik meg ebben a kisfilmben, a kenulapát-gitárral együtt, ami már kampány korábbi részében is látható volt. Attila szerepeltetése pedig egyértelmű volt, az idei kampány gyakorlatilag rá lett kitalálva, hiszen imádja a rockzenét, szeret és tud gitározni, ráadásul szegedi. Nagyon profi munkát végzett a forgatáson, ehhez a feladathoz is a rá jellemző alázattal állt hozzá." A főszereplő a második válogató hetében egy komplett napot szánt a forgatásra. Reggeltől késő délutánig állt a kamerák előtt. "Reggel 6-kor még vízen voltam Szegeden, aztán egyből indultam fel a forgatás helyszínére, Budapestre" – mondta az egyik átállás alatt Vajda Attila. "Ezúttal valódi színészi feladatokat kaptam a rendezőtől, akinek pontos elképzelése van a legapróbb részletekről is. Nem könnyű ezeknek megfelelni, de büszke vagyok arra, hogy a főszereplője lehetek az ország első 3D kampányfilmjének. A többi részlet maradjon titok, biztos vagyok benne, hogy ez a videó mindenkihez el fog jutni az országban.” A nagyobb multiplex mozikban 3D-ben, a kisebb filmszínházakban pedig hagyományosan, 2 dimenzióban lesz látható a vásznon a 45 másodperces kampányfilm, amely a legveszélyesebb jelenetén kívül is tartogat meglepetéseket. A világbajnokságot közvetítő Magyar Televízió is ezzel a kisfilmmel fogja heteken át beharangozni az év legjelentősebb hazai sporteseményét, vagyis az augusztusi MOL világbajnokságot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.