Vajda Attila 3D-ben a mozivásznon



Az ország első 3 dimenziós kampányfilmjét forgatta le a világbajnokság szervezőbizottságának megrendelésére egy professzionális filmprodukciós iroda. Vajda Attila szinte hollywoodi sztárnak érezhette magát a tegnapi forgatáson, ahol a testi épsége érdekében kaszkadőrrel vették fel a rázósabb jeleneteket.
A kajak-kenu rock&roll ereje repíti a levegőbe olimpiai bajnokunkat,
Vajda Attilát
a szegedi MOL világbajnokságot népszerűsítő kampányfilmben, amelyet a mozikban 3D-ben láthatnak majd a nézők. A történet lényege, hogy Attila a húrok közé csap egy patinás dunai csónakházban, ahol az erősítőt bekapcsolva elrepíti a hangrobbanás. "Véletlenül jött az ötlet, hogy 3D-ben forgassuk le ezt a moziszpotot" – meséli a kampányfilm egyik ötletgazdája, a világbajnokág versenyigazgatója,
Vékássy Bálint
. "Eredetileg csak 3 dimenzióban rögzíteni képes kamerákat akartunk bérelni az augusztusi világbajnokságra, így ismertük meg a DEART produkciós irodát, akik már dolgoztak együtt a verseny névadó szponzorával, a MOL-al, vagyis jó referenciákkal rendelkeznek. Ezzel a kampányvideóval a filmeket, zenét szerető fiatalokhoz akarunk szólni. A kettőnek az egyvelege jelenik meg ebben a kisfilmben, a kenulapát-gitárral együtt, ami már kampány korábbi részében is látható volt. Attila szerepeltetése pedig egyértelmű volt, az idei kampány gyakorlatilag rá lett kitalálva, hiszen imádja a rockzenét, szeret és tud gitározni, ráadásul szegedi. Nagyon profi munkát végzett a forgatáson, ehhez a feladathoz is a rá jellemző alázattal állt hozzá." A főszereplő a második válogató hetében egy komplett napot szánt a forgatásra. Reggeltől késő délutánig állt a kamerák előtt. "Reggel 6-kor még vízen voltam Szegeden, aztán egyből indultam fel a forgatás helyszínére, Budapestre" – mondta az egyik átállás alatt Vajda Attila. "Ezúttal valódi színészi feladatokat kaptam a rendezőtől, akinek pontos elképzelése van a legapróbb részletekről is. Nem könnyű ezeknek megfelelni, de büszke vagyok arra, hogy a főszereplője lehetek az ország első 3D kampányfilmjének. A többi részlet maradjon titok, biztos vagyok benne, hogy ez a videó mindenkihez el fog jutni az országban.” A nagyobb multiplex mozikban 3D-ben, a kisebb filmszínházakban pedig hagyományosan, 2 dimenzióban lesz látható a vásznon a 45 másodperces kampányfilm, amely a legveszélyesebb jelenetén kívül is tartogat meglepetéseket. A világbajnokságot közvetítő Magyar Televízió is ezzel a kisfilmmel fogja heteken át beharangozni az év legjelentősebb hazai sporteseményét, vagyis az augusztusi MOL világbajnokságot.