A Ferencvárosi Torna Club visszavásárolná a labdarúgócsapatot az azt működtető FTC Zrt.-től, ennek azonban előfeltétele, hogy a mostani tulajdonos addig is tovább finanszírozza az együttest - mondta Kubatov Gábor, a zöld-fehér klub elnökségi tagja. A klub írásban kért tájékoztatás az FTC Zrt.-től, hogy milyen formában és feltételek mellett vehetné meg a labdarúgócsapatot és a hozzá tartozó ingatlant - nyilatkozott a klub által az FTC Zrt. igazgatótanácsába delegált Kubatov Gábor az FTC Zrt. csütörtöki rendkívüli közgyűlése után.
Hozzátette: a Ferencváros öt százalékos tulajdonjogával élve megvétózta, hogy szavazásra kerüljön az FTC Zrt. végelszámolással való megszüntetése. Kubatov elmondta, a közgyűlésen az FTC Zrt. gazdasági beszámolójából kiderült, hogy a labdarúgócsapat rendkívül rossz anyagi körülmények között működik. A sajtó kizárásával tartott közgyűlésen bejelentette lemondását
Gerstl Alexander
, az FTC Zrt. vezérigazgatója, mivel nem értett egyet a többségi tulajdonos döntésével, s jelezte, nem látja biztosítottnak a csapat működtetését.
Kevin McCabe
, a labdarúgócsapat tulajdonosa január 31-én közölte: elérkezettnek látja az időt arra, hogy az FTC Zrt. vezetését másra bízza. Korábban már több külföldi gazdasági napilapban "hirdette" csapatát. A brit üzletember távozását közleményében többek között azzal indokolta, hogy az egyesület nem kapott magyar részről szponzori támogatást, s a jelenlegi támogatók közül többen is megszegték kötelezettségeiket. Az utóbbi hetekben több cég neve is felmerült új tulajdonosként, közülük a zrt. korábbi vezérigazgatója,
Berki Krisztián
által képviselt külföldi befektetői csoport tűnt a legesélyesebbnek. McCabe 2008 áprilisában vette át az akkor csőd közeli helyzetben lévő labdarúgócsapatot, amely 2005 novembere óta várt új befektetőre. Hétfőn lemondott posztjáról
Kovács Miklós
, az FTC elnöke, akinek cége, az Orangeways busztársaság a labdarúgócsapat szponzora is. Az ő lépéséről a csütörtöki közgyűlésen nem esett szó.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.