Mindezt Monacóban teheti meg ősztől a város híres egyetemén, mindössze 35 nemzetközi hallgató. A kiskereskedelmi mesterképzés nem más tananyaggal kecsegtet, mint fontos ismeretek magánrepülőkről, jachtokról és luxusmárkákról, mint például a Gucci.
A képzés ötlete a Gucci és a Ralph Lauren márkák vezetőinek fejéből pattant ki, az egyetemmel együttműködésben. A diákok tantervében szerepelnek még a cipők, ékszerek, órák, autók és jachtok témakörei is. A hallgatóknak a többi egyetemi képzéshez hasonlóan szakmai gyakorlatot is el kell tölteni, mégpedig nem máshol, mint különböző luxusbutikokban. Azt szeretnék elérni a boltvezetők és a tanulók, hogy a vásárlás pozitív, maradandó élménnyé váljon a vásárló életében. Erre alapozva a vevőben kialakítanak az adott márkával kapcsolatban egy „hosszútávú érzelmi kötődést”- idézte
Annalisa Tarquinit
a BBC hírszolgálata, aki a projekt vezetője.
Forrás:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.