Mint azt a SzegedMa megírta, százezreket, sőt milliókat költenek el a szegedi politikusok hirdetésekre a közösségi oldalon. Az ellenzéki előválasztás szegedi résztvevői közül messze Binszki József nyúl legmélyebben a zsebébe: amíg a körzet jelenleg regnáló országgyűlési képviselője, Szabó Sándor 2019 augusztusa óta nagyjából 250 ezer forintot költött direkt, politikai tartalmú kontetek hirdetésére, addig Binszki ennek csaknem az ötszörösét, 1 millió 219 ezer forintot tapsolt el a közösségi médiában.
A Demokratikus Koalíció jelöltje a SzegedMa megkeresésére elmondta, a Facebook-hirdetések költsége a párt rendelkezésére álló forrásokból származik. Hozzátette, hogy a hirdetések eredményességével kapcsolatos elégedettségét az előválasztás eredménye alapján fogja meghatározni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.