A Magyar Marketing Szövetség gyémánt fokozattal ismerte el - immár másodjára - a fesztivál törekvéseit. A városban idén is egyedüliként kapták a díjat.
A Szegedi Szabadtéri Játékoknak már alapításától fogva sem csupán a szórakoztató népszínházi előadások létrehozása a kiemelt célja. A fesztivál 1931. óta fontos szerepet játszik a város turiszti-kai életében és a városmarketing erősítésében. Erre irányuló színvonalas tevékenységét figyelemre méltónak találta a Magyar Marketing Szövetség szakmai zsűrije, ezért az Országos Városmarketing Díj gyémánt fokozatát adományozta a Szabadtérinek. A díjat idén is egyedüli szegediként vehette át a fesztivál.
Herczeg Tamás
igazgató fontosnak tartja hangsúlyozni: a Szabadtéri sikere Szeged sikere. A Szabadtéri kampánya a tavalyi évben jelentősen növelte a fesztivál médiaértékét, ezáltal a város hírnevét is. Idén új kommunikációs irányként már külföldi kampányba is kezdtek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.