Közélet

Food truckkal települ ki a Pick a szegedi kézilabdacsapat meccseire

Food truckkal települ ki a Pick a szegedi kézilabdacsapat meccseire

2023. október 25., szerda
Food truckkal települ ki a Pick a szegedi kézilabdacsapat meccseire

A több mint 150 éves húsipari vállalat, a Pick és a hosszú ideje a nemzetközi elitbe tartozó, 62 éves OTP Bank - Pick Szeged kézilabdacsapatának együttműködése immár 30 éve töretlen. A PICK célja az, hogy a márkaszponzori, együttműködést most új szintre emelje ezért a PICK Aréna és környéke hamarosan már a találkozók kezdete előtt is megtelik élettel- tájékoztatta lapunkat a vállalat.

A márka közleménye szerint az aréna előtti szurkolói zónába food truckot helyeznek el, amely PICK-szendvicsekkel, hot doggal és Mizo-kávékkal várják a szurkolókat. A meccsre való hangolódásról, valamint a jó hangulatról pedig egy DJ gondoskodik. Emellett pedig a szünetben izgalmas vetélkedőkön, félidei játékokon vehetnek részt a szurkolók, valamint akár értékes termék- és pénznyereményekkel is gazdagodhatnak. 

Mindezt pedig már a következő mérkőzésétől kezdve – melyet október 26-án a Bajnokok Ligájában vív a HC Zagreb csapata ellen – egészen a 2023/24-es szezon végéig lehetőségük lesz átélni a meccsekre kilátogató szurkolóknak.

Olyan élményt szeretnénk nyújtani a kézilabdameccsekre kilátogató szurkolóknak, amiért érdemes kimozdulni otthonról. Nem titkolt célunk, hogy ebbe a helyszíni szurkolói élménybe ne csak a meglevő, lojális szurkolókat, hanem újakat is bevonjunk. Hosszú távon szeretnénk elérni, hogy a kényelmet előnyben részesítő kanapérajongók is kimozduljanak otthonról, sőt sokkal több fiatalt és családot szeretnénk látni közösen szurkolni a lelátókon. Legyen a sport és a szurkolás generációkon átívelő igazi közösségi élmény, amit a PICK termékei még felejthetetlenebbé tesznek

-mondta el Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazatok stratégiai és marketingigazgatója.

A szurkolók jelenléte a meccseken pozitív hatással van a csapatok teljesítményére, a tömeg bíztatása növeli a játékosok teljesítményét, önbizalmát, és ezáltal - egyes kutatások szerint - akár 70 százalékban tud a helyi csapat nyerni hazai pályán. Bízunk benne, hogy a változatos helyszíni programok és a remek hangulat, az összetartozás élménye szurkolóinknak is elnyeri a tetszését, és ezentúl még többen szurkolnak nekünk csodás otthonunkban

tette hozzá Süli Róbert, a csapat sajtófőnöke.  

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.