Két szegedi városrész, Szentmihály és Kecskéstelep érintett a vasútvonal zajártalmaiban. A MÁV az új zajmérés által nyújtott eredményekkel most állt elő, és kiderült, hogy a kecskéstelepi kanyarban épülnek-e zajvédő elemek. Az a döntés született a vasúti társaság részéről, hogy nem kezdenek építkezésbe, hanem helyette az ott élők házain cserélik ki a nyílászárókat.
A kormány miután saját költségén döntött a vasútvonal felújítása mellett, várható volt, hogy jelentősen élénkül majd a forgalom Szeged és Szabadka között. A kecskési ívnél lakók számára volt félő, hogy mekkora zaj is fogja őket övezni a vasúti közlekedés miatt.
Azért vetették el a kecskéstelepi kanyarban a zajvédelmi fal építésének lehetőségét, mert az zavarná a Czibula Antal utcai átkelőhelyen a pálya beláthatóságát. Így született meg a döntés, hogy nyílászárókat cserélnek a környéken élők otthonain, amelyek jobban szigetelnek és kevésbé lesz hallható a vasúti élet az emberek számára.
A vonatok az érintett szakaszon pedig csak 80 kilométer/órás sebességgel közlekedhetnek majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.