„A Sport és Fürdők Kft. egy jól felépített cég volt, mára dilettáns vezetőnek köszönhetően a tönk szélére került”
-írta nekünk a cégtől a közelmúltban távozó egyik alkalmazott.
Nagy Katalin tevékenységével a Sport és Fürdők Kft élén már több cikkben is foglalkoztunk. Az önkormányzati cég élére közel három éve kinevezett igazgató munkáját annak ellenére tétlenül nézi a város vezetése, hogy a dolgozói kritikák nem csak a sajtóból érnek el a Városházára.
„Hetente mondanak fel az alkalmazottak, akik nem tudnak azonosulni a vezető stílusával”
-ezt is egy, a viszonyokat belülről ismerő informátorunk mondta.
Mint azt más forrásunk is megerősítette, az utóbbi időben folyamatosak voltak a felmondások, így például húsz év után távozott az Anna Fürdő vezetőhelyettese, de a marketingesnek is elege lett és felmondott. Ez utóbbi esetben Nagy Katalin gyorsan megtalálta a megoldást:
A recepciósok is a cégvezető stílusa miatt távoztak, vagy azon gondolkoznak, hogy távoznak. Ráadásul őket sem a munkaidő, sem a munkakörülmények, sem pedig a fizetés nem csábítja maradásra.
Az a rendkívül rossz tendencia, ami korábban megkezdődött, az folytatódik:
Tavaly írtuk meg, hogy szolgáltatói igazgató posztra új vezető érkezett Tanácsné Magda Éva személyében. A kinevezése előtt ÉGÁZ-DÉGÁZ Zrt. gazdasági osztályvezetője volt, ahol egyébként Nagy Katalin is dolgozott. A kinevezésnél csak sejtettük, hogy akár baráti kapcsolatban lehet a két érintett, azóta ezt méginkább sikerült alátámasztaniuk.
Cikkünk megjelenése után, a kollégái és a klubok vezetői szerint is tökéletesen alkalmatlan Tanácsné Magda Éva felmondott a cégnél. Sokáig nem kellett azonban munkát keresnie, Nagy Katalin gyorsan segítő kezet nyújtott és helyet talált neki a cég gazdasági osztályán.
„Röhögve megtehette mindezt, mert senkit nem érdekel mit csinál és ezt ki is használja.”
-írta egyik informátorunk.
A gazdasági osztály amúgy is nagy kedvence a cégvezetőnek. A napokban érkező fizetések az ott dolgozók többségének elégedett mosolyt csal majd az arcára. Nagy Katalin 20-30 százalékos béremelést adott „kedvenc” alkalmazottjainak, ezt egytől egyig megerősítették informátoraink, a béremelés mértéke is nagyjából összecsengett. Azt is megjegyezték, hogy már van olyan gazdasági ügyintéző, aki így többet keres, mint egy szakmai vezető.
„Csütörtökön fizetésnap, áll majd a bál ez is borítékolható.”
-jegyzte meg informátorunk.
A dilettáns vezetői magatartás pedig nem is hozhat mást, mint a látogatók elmaradását.
„Ész nélküli spórolás folyik, folyamatosan és elvtelenül szűnnek meg a szolgáltatások. Mintha direkt akarná leépíteni azt, ami működik”
-írta egy volt dolgozó.
Erre hozta példának a szauna kikapcsolását a hétköznapokban a Tiszavirág Sportuszodában. Ennek okaként tucatjával voltak olyanok, akik a Tiszavirág helyett más lehetőséget kerestek és találtak maguknak, például a Napfényfürdő szolgáltatásait vették igénybe. De mint mondta, ez csak egy kiragadott részlet.
Ahogy korábban is, most is kérdéseket küldtünk a városi sportigazgatóságnak, és az önkormányzat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.